atsjoo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Land of the Dead? Direkte kvalm bare. Jeg syns Schindlers Liste er skikkelig "vond følelse i magene 4 uker etterpå" film. 9084787[/snapback] Land of the Dead er jo pur underholdning og feelgood. Deilig film. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Event horizon har noen tøffe scener. Men du må se det bilde-for-bilde for å få med deg alt sammen Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ichi the Killer, Oldboy og Requiem er de filmene som har "disturba" meg mest. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ett Hål i mitt hjärta Rimelig syk film, var litt skuffet etter Lilja 4 ever som var en meget sterk film. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Omen er like forstyrrende hver gang for meg. Stemningen i den filmen gjør noe med nattesøvnen min. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nja... Hostel er vel ganske grotesk, men det er litt begrenset hva du får se. Jeg hadde hørt mye om filmen og var egentlig litt skeptisk til å se den, men jeg syns ikke den var så ekkel som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Begrensninger av hva man får se gir spillerom for fantasien, som alltid er mye verre enn det som vises på film. Grøss. Hostel er en knallfilm og en film jeg har fysisk vrengt meg vekk fra skjermen mens jeg så på (det skjer sjelden). Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vet det gir spillerom for fantasien, og ikke misforstå meg, jeg syns Hostel er en bra film. Men jeg syns ikke den var så grotesk som ryktet skulle ha det til. Kansje fantasien min ble forstyrret av jentene som satt rett ved siden av meg og skrek? Tror jeg skal se filmen igjen, denne gangen i et mørkt rom uten forstyrrelser. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hah! Nok et eksempel på at rykter og forventninger spolerer filmer (men det er nå fanken ikke lett å leve uten å få sånne ting prakket på seg. Det er jo grunnen til at man ser mange filmer også). Jeg husker jeg så Hostel fordi det ble oppretta en tråd om den på forumet her i juni 2006 (som jeg ikke besøkte), og jeg tok notis av det var en del aktivitet rundt tråden (den hadde også antydninger i emnetittelen). Jeg tenkte at jeg skulle sjekke ut hva det dreide seg om. Jeg angrer ikke Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hah! Nok et eksempel på at rykter og forventninger spolerer filmer (men det er nå fanken ikke lett å leve uten å få sånne ting prakket på seg. Det er jo grunnen til at man ser mange filmer også). Jeg husker jeg så Hostel fordi det ble oppretta en tråd om den på forumet her i juni 2006 (som jeg ikke besøkte), og jeg tok notis av det var en del aktivitet rundt tråden (den hadde også antydninger i emnetittelen). Jeg tenkte at jeg skulle sjekke ut hva det dreide seg om. Jeg angrer ikke 9190335[/snapback] Fun fact, han ene som spiller i Hostel (han som blir kuttet akillisen på) spiller også Harry i Dumb and Dumberer Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Høh, han med sjokoladen... Edit: Syns Hills Have Eyes (remake) var jævlig! Saw 3 fikk meg til å snu meg vekk en neve ganger, men under Hills have eyes bare måpte jeg. Annet er Guinea Pig-serien, men regner ikke de som ordentlige filmer Endret 2. august 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Høh, han med sjokoladen... Edit: Syns Hills Have Eyes (remake) var jævlig! Saw 3 fikk meg til å snu meg vekk en neve ganger, men under Hills have eyes bare måpte jeg. Annet er Guinea Pig-serien, men regner ikke de som ordentlige filmer 9191682[/snapback] Enig med Hills Have Eyes, jeg satt der bare med åpen munn og i sjokk. Han med sjokolade på dassen ja Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er hostel 2 også? synes jeg har sett det før... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Filmer som Saw osv. er for all del groteske, men det er ikke slike filmer jeg syns er "forstyrrende". Husker at jeg så Running Scared. Der var den en del jeg ikke likte. Det paret som "tar seg av" små barn, det er slik jeg syns er veldig forstyrrende. Kanskje mest fordi at det finnes flere av den typen mennesker enn det gjør av Jigsaw. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Filmer som Saw osv. er for all del groteske, men det er ikke slike filmer jeg syns er "forstyrrende".Husker at jeg så Running Scared. Der var den en del jeg ikke likte. Det paret som "tar seg av" små barn, det er slik jeg syns er veldig forstyrrende. Kanskje mest fordi at det finnes flere av den typen mennesker enn det gjør av Jigsaw. 9202983[/snapback] Er så sykt enig der, det paret ga meg en uggen følelse i magan resten av dagen Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Disturbia... Borat viz. nakensenen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg vet det gir spillerom for fantasien, og ikke misforstå meg, jeg syns Hostel er en bra film. Men jeg syns ikke den var så grotesk som ryktet skulle ha det til. Kansje fantasien min ble forstyrret av jentene som satt rett ved siden av meg og skrek? Tror jeg skal se filmen igjen, denne gangen i et mørkt rom uten forstyrrelser. 9190310[/snapback] Så den alene hjemme i en tom mørk stue. Jeg ble skuffa. En: jeg syns ikke filmen var skummel eller grotesk på noen måte. To: Historien ble bare litt for kjedelig. Men hver sin smak. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ett Hål i mitt hjärta Rimelig syk film, var litt skuffet etter Lilja 4 ever som var en meget sterk film. 9115032[/snapback] Absolutt, den satte faktisk en aldri så liten støkk i meg. Lukas Moodysson er forresten det beste som har kommet ut av Sverige siden IKEA. Makan til regissør skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Filmer som Saw osv. er for all del groteske, men det er ikke slike filmer jeg syns er "forstyrrende".Husker at jeg så Running Scared. Der var den en del jeg ikke likte. Det paret som "tar seg av" små barn, det er slik jeg syns er veldig forstyrrende. Kanskje mest fordi at det finnes flere av den typen mennesker enn det gjør av Jigsaw. 9202983[/snapback] Er så sykt enig der, det paret ga meg en uggen følelse i magan resten av dagen 9203066[/snapback] ja, enig der også! Bare alle detajlene, som plastikkoverlaget på gulvet, lekerommet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå