Avean Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er det noe jeg har lurt på veldig lenge er det hvordan man best kan ta opp video fra konsoller egentlig ? Jeg har tvkort men problemet er jo at jeg ikke får fram noe annet enn tvkanaler, klarer ikke å søke fram AV kanalene. Noen som har noe peiling på dette ? Dette skulle jeg ha lært mer om Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 *Hva med HDD Recorder? Det fungerer ganske bra(kun prøvd med Ps2). Men er lettere med TVkort på Pc'en for da slipper du å overføre til PC senere som tar en evighet for så å begynne å redigere. Pinnacle er et bra prog. til videoredigering. Ang kanalar med TVkort så kan jeg ikke hjelpe deg siden jeg ikke har brukt det selv. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 *Hva med HDD Recorder? Det fungerer ganske bra(kun prøvd med Ps2). Men er lettere med TVkort på Pc'en for da slipper du å overføre til PC senere som tar en evighet for så å begynne å redigere. Pinnacle er et bra prog. til videoredigering. Ang kanalar med TVkort så kan jeg ikke hjelpe deg siden jeg ikke har brukt det selv. 8653088[/snapback] Hmm noe mer info om dette ? Det jeg fant om HDD Recorder er stort sett dvd brennere med innebygd harddisk sånn at du kan ta opp direkte fra DVD til disken. Men du spiller jo ikke via dvd spilleren der uansett, skjønner ikke hvordan det skal fungere i praksis. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Du kjører HDMi kabelen fra Ps3 inn i HDD recorderen og videre derfra en ny HDMI kabel til TV'en. Når du da skal spille Ps3 må du skru på HDD recorderen og stiller kanalen inn på AV, EXT, SCART, HDMI osv. alt ettersom:) Da tar den opp alt som skjer på den kanalen. Jeg brukte dette en stund for å ta opp klankamper på SOCOM. HDD recordere har innebygget harddisk for at du skal ha muligheten til å lagre data direkte på selve maskinen. Da er du ikke avhengig av at du må ha i en tom DVD plate for å brenne samt. du recorder. Du kan når som helst ta pause på recordingen(f.eks, hvis du skal på dass og trykker START, eller det loader). Når du er ferdig kan du gå over filmen og slette små deler du ikke vil ha og kan brenne det ut på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå