AiKi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Poenget er at det irriterer ikke omgivelsene dine noe særlig i forhold til røykosen som ofte følger med folk når de kommer inn. Derfor er snus "bra" (bra for meg, kanskje ikke så bra for den som snuser). Og snus/røyk hjelper vel ikke akkurat på slanking, grunnen til at man ofte kan legge på seg etter at man har sluttet, er at man døyver behovet for nikotin med f.eks. sjokolade. Finnes nok enklere måter å ta av noen kilo på. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Snus er jo kjempebra for meg som har astma da. Slipper røyken:) Snuser ikke selv da... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jenter som snuser er sexy da 8652817[/snapback] What? Nei? Jenter som snuser er direkte usexy. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jenter som snuser er sexy da 8652817[/snapback] What? Nei? Jenter som snuser er direkte usexy. 8667830[/snapback] Åjoda, gjelder pose btw. Tror ikke masse løssnus på tenna hadde vært så digg Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 snus er for folk som tror de er kule Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 snus er for folk som tror de er kule 8669668[/snapback] ja er nok sant det når det er snakk om unger 13-18 år. de som putter inn en halv boks av gangen og har prisen der i 5-10 minutter. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvor lenge er det vanlig at man har den inne da? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 snus er for folk som tror de er kule 8669668[/snapback] Nuvel, føler meg ikke særlig kul når overleppa min buler ut, men godt er det. Eller, jeg likte hvert fall snus fra første pris til den jeg nettopp spyttet ut. Hvor lenge er det vanlig at man har den inne da? 8682370[/snapback] Varierer vel i grunn fra person til person så jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har den vel i rundt 30-40min til vanlig. Det varierer en del fra pris til pris, enkelte priser sitter så steike godt under der at man kan ha den i timesvis uten at den plager deg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Snus er helt tydelig inn på vgs om dagen, og røyking er "ut". Og skal jeg være ærlig, så hadde jeg heller røyket en snust. Stappe noe som ser ut som tjære og sagflis opp under leppa frister ikke. Men det er min mening, andre kan snuse for min del. Men synes ikke det er sexy med jenter som snuser. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Poenget er man ikke kan røyke overalt, derfor er det veldig praktisk med snus. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Snus "skader" heller ikke andre mennesker ( ~ passiv røyking) som røyk gjør. Hele venneflokken min snuser og jeg kan ikke si at jeg har noe i mot det... Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 har aldri prøvd det. Jeg kan bare ikke skjønne hva som er så bra med det. 8652527[/snapback] Her svarer du deg selv. Du har aldri prøvd det, så du kan heller ikke vite hva som er så bra med det. Snus er godt, det er deilig. Det svir på en god måte, det smaker herlig. Kan ikke fatte hvorfor jeg har slutta egentlig :\ Lenke til kommentar
mkon Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Når du for min del er over 20 så snuser en jo ikke for å være tøff, syns snus er avslappende samt at det er sosialt da mange andre jeg kjenner snuser. Samt at fatter snuser så da har vi da ihvertfall en ting felles Lenke til kommentar
Unique- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Grunne til at mangen ungedommer begynner me det er vell at det er ganske "kult" Og det er mye lettere å skjule. (Visst de går på ungdom skolen så er det ikke lov.) Men farligt er det, og er ikke særligt delikat. Men det som er bra med det er at du skader jo bare deg selv, og det er jo ditt eget valg. Så da er det jo ditt eget problem også. Grunnen til at det er blitt ganske populært er vel også at det er laget pose snus, og ikke bare løs snus. Me tilsatt smak osv. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes at jenter som snuser er skikkelig ekkelt, hva synes dere folkens? Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Når jenter snuser er jo det like fint/ekkelt som når gutter gjør det? Er ingen forskjell mellom de to. Endret 24. mai 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Når jenter snuser er jo det like fint/ekkelt som når gutter gjør det? Er ingen forskjell mellom de to. 8694505[/snapback] Vil nesten likestille det med sminke jeg. Bare motsatt. Sminke er helt greit på jenter, ser du en gutt med sminke, liker man det ikke. Snus er helt greit på gutter, ser du en jente med snus, liker man det ikke. Er ikke noe verre enn det. Jeg takler ikke snus. Har prøvd det selv, og foretrekker helt klart å røyke. Brekker meg faen med noen ganger når jeg lukter snus. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Når jenter snuser er jo det like fint/ekkelt som når gutter gjør det? Er ingen forskjell mellom de to. 8694505[/snapback] Vil nesten likestille det med sminke jeg. Bare motsatt. Sminke er helt greit på jenter, ser du en gutt med sminke, liker man det ikke. Snus er helt greit på gutter, ser du en jente med snus, liker man det ikke. Er ikke noe verre enn det. Jeg takler ikke snus. Har prøvd det selv, og foretrekker helt klart å røyke. Brekker meg faen med noen ganger når jeg lukter snus. 8694577[/snapback] Hvordan kan du synes det? Jeg synes snus lukter mye bedre enn røyk, men driver ikke aktivt med noen av delene. Trådstarter: Hvis du ikke skjønner vitsen? prøv selv... Det er ikke noe vits i å begynne, men hvis du prøver kan du forstå hvorfor folk gjør det Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Når jenter snuser er jo det like fint/ekkelt som når gutter gjør det? Er ingen forskjell mellom de to. 8694505[/snapback] Forskjellen er stor. På gutter føles det mer normalt, gutter er generelt ikke så fine i fjeset som jenter. Gutter kan ha en diger bul i overleppa, mens på jenter ser det feil ut. Min mening. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvordan kan du synes det? Jeg synes snus lukter mye bedre enn røyk, men driver ikke aktivt med noen av delene. 8694675[/snapback] Hvordan jeg kan synes hva?At snus lukter dau hest? Nesen min sier at det gjør det, og jeg stoler på nesen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå