Luis_Garcia Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er det flere enn meg som irriterer seg over at nesten alle bruker snus? Jeg er en av få der jeg bor som ikke bruker det og har aldri prøvd det. Jeg kan bare ikke skjønne hva som er så bra med det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er vel følelsen du får av det. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Litt av det samme som røyk, snus hjelper på slanking. Men det har ikke det sosiale som med røyking, noe som er et negativt poeng. Mange fotballspillere snuser, kanskje noen ungdommer innbiller seg at det er sexy. Vanskelig å si egentlig. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Litt av det samme som røyk, snus hjelper på slanking. Men det har ikke det sosiale som med røyking, noe som er et negativt poeng. Mange fotballspillere snuser, kanskje noen ungdommer innbiller seg at det er sexy. Vanskelig å si egentlig. 8652539[/snapback] Er det egentlig mange fotballspillere som gjør det? Jeg vet det er mange av de i Norge, men i toppklubber utenlands? Nei, håper hvertfall ikke det. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Du sier jo du aldri har prøvd det, da er det kanskje ikke så rart at du ikke skjønner hva som er så bra med det. At fotballspillere i ande land ikke snuser kommer nok av at de ikke har så utrolig mye snus i andre land enn Sverige og Norge (og litt i Danmark). Tror forresten ikke at noen som snuser syns det er sexy, da har de hvertfall misforstått noe. Tror heller ikke at det har noe med fotball å gjøre. Endret 20. mai 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Du sier jo du aldri har prøvd det, da er det kanskje ikke så rart at du ikke skjønner hva som er så bra med det. At fotballspillere i ande land ikke snuser kommer nok av at de ikke har så utrolig mye snus i andre land enn Sverige og Norge (og litt i Danmark). Tror forresten ikke at noen som snuser syns det er sexy, da har de hvertfall misforstått noe. Tror heller ikke at det har noe med fotball å gjøre. 8652576[/snapback] Jeg har alldeles ikke misforståt noenting. Jeg vet hva det innholder. Det er ikke sunt for kroppen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Tror forresten ikke at noen som snuser syns det er sexy, da har de hvertfall misforstått noe. Tror heller ikke at det har noe med fotball å gjøre.Jenter som snuser er sexy da Jeg har alldeles ikke misforståt noenting. Jeg vet hva det innholder. Det er ikke sunt for kroppen.Hva inneholder det og hvilken skade gjør det på kroppen? Endret 20. mai 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva er vitsen med snus? Hva er vitsen med brus? Hva er vitsen med godteri? Hva er vitsen med dataspill? ... Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva er vitsen med snus?Hva er vitsen med brus? Hva er vitsen med godteri? Hva er vitsen med dataspill? ... 8652854[/snapback] Det tilfredsstiller deg! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Kan ikke se mange grunner til å starte å snuse, de første gangene er snus kvalmt, og du ser ut som en komplett idiot når du snuser. Når du har snust ei stund så er det sabla godt, men jeg forstår ikke hvorfor folk starter. Det at folk tar opp at snus er skadelig har ingen virkning på folk, fordi ALT er jo forbanna skadelig. Godteri, golf, røyk, spill, tv, mobiltelefoner and the list goes on. Endret 20. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Kan ikke se mange grunner til å starte å snuse, de første gangene er snus kvalmt, og du ser ut som en komplett idiot når du snuser. Når du har snust ei stund så er det sabla godt, men jeg forstår ikke hvorfor folk starter. 8652900[/snapback] Helt enig, der. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 de første gangene er snus kvalmt Syntes et var godt fra første gangen jeg, men hvis du ikke gjorde det, hva fikk deg til å slenge i ny prell seinere? Hørtes bare dumt ut spør du meg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Ja, hvis du syntes snus faktisk var godt første gangen så er det vel ingen grunn til å stoppe å snuse. Nå kan jo det samme sies angående narkotika, men der er bivirkningene i livet "litt" større... Endret 20. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 vel de første gangene så var det jo litt godt da, er jo det fortsatt men på en annen måte. og nå har det gått 9 år og jeg avhengig som faen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er følelsen av nikotinet som man blir avhengig av. Flesteparten av venner av meg snuser eller røyker. Syns ikke noe om noen av delene. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Avhengig Jeg husker den ene farmen reklamen på tv2 for en stund tilbake, eldre dame på reklamen: -"Psyken den er kjempe sterk". *Noen dager uten tobakk* -"Jeg vil hjem,*grine*" Jeg lo så jævlig, svake menneske. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Snus er jo fjortis-rusmiddel nr. 1, med klar margin. Det er vel egentlig ikke noe poeng med snus, men du og du så mange penger noen smartinger tjener på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det er ganske mange "poenger" med snus. Det er enkelt (porsjon), det er godt (stimulerende), det er avslappende i en hektisk hverdag, det er ikke så usunt og det er på lang vei ufarliggjort av både media og brukerne. Hvis folk er så dumme at de begynner å røyke, så skjønner jeg hvertfall hvorfor folk begynner å snuse. Det er in å snuse, det er moderne å snuse... sykt nok. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 snus er stimulerende for kroppen og får deg til å slappe av. det er heller ikke bevist at det er skadelig på noen måte. bare gamle myter som er nokså busta. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Har fått prøvd snus selv 3-4 ganger med bror min, Fy fader, skruf sterk første gangen, fikk skikkelig kick, og ble kvalm.. Andre gangen var det samme, og den tredje gangen synest jeg det var deilig.. Men har uansett ikke tenkt til å begynne med sånn dritt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå