Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snus- Hva er poenget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt av det samme som røyk, snus hjelper på slanking.

Men det har ikke det sosiale som med røyking, noe som er et negativt poeng.

Mange fotballspillere snuser, kanskje noen ungdommer innbiller seg at det er sexy.

Vanskelig å si egentlig.

8652539[/snapback]

Er det egentlig mange fotballspillere som gjør det? Jeg vet det er mange av de i Norge, men i toppklubber utenlands? Nei, håper hvertfall ikke det.

Lenke til kommentar

Du sier jo du aldri har prøvd det, da er det kanskje ikke så rart at du ikke skjønner hva som er så bra med det.

At fotballspillere i ande land ikke snuser kommer nok av at de ikke har så utrolig mye snus i andre land enn Sverige og Norge (og litt i Danmark).

Tror forresten ikke at noen som snuser syns det er sexy, da har de hvertfall misforstått noe. Tror heller ikke at det har noe med fotball å gjøre.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Du sier jo du aldri har prøvd det, da er det kanskje ikke så rart at du ikke skjønner hva som er så bra med det.

At fotballspillere i ande land ikke snuser kommer nok av at de ikke har så utrolig mye snus i andre land enn Sverige og Norge (og litt i Danmark).

Tror forresten ikke at noen som snuser syns det er sexy, da har de hvertfall misforstått noe. Tror heller ikke at det har noe med fotball å gjøre.

8652576[/snapback]

Jeg har alldeles ikke misforståt noenting. Jeg vet hva det innholder. Det er ikke sunt for kroppen.

Lenke til kommentar
Jenter som snuser er sexy da :love:
Jeg har alldeles ikke misforståt noenting. Jeg vet hva det innholder. Det er ikke sunt for kroppen.
Hva inneholder det og hvilken skade gjør det på kroppen? Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Kan ikke se mange grunner til å starte å snuse, de første gangene er snus kvalmt, og du ser ut som en komplett idiot når du snuser.

Når du har snust ei stund så er det sabla godt, men jeg forstår ikke hvorfor folk starter. Det at folk tar opp at snus er skadelig har ingen virkning på folk, fordi ALT er jo forbanna skadelig. Godteri, golf, røyk, spill, tv, mobiltelefoner and the list goes on.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Kan ikke se mange grunner til å starte å snuse, de første gangene er snus kvalmt, og du ser ut som en komplett idiot når du snuser.

Når du har snust ei stund så er det sabla godt, men jeg forstår ikke hvorfor folk starter.

8652900[/snapback]

Helt enig, der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ganske mange "poenger" med snus. Det er enkelt (porsjon), det er godt (stimulerende), det er avslappende i en hektisk hverdag, det er ikke usunt og det er på lang vei ufarliggjort av både media og brukerne. Hvis folk er så dumme at de begynner å røyke, så skjønner jeg hvertfall hvorfor folk begynner å snuse. Det er in å snuse, det er moderne å snuse... sykt nok.

Lenke til kommentar

Har fått prøvd snus selv 3-4 ganger med bror min,

Fy fader, skruf sterk første gangen, fikk skikkelig kick, og ble kvalm..

Andre gangen var det samme, og den tredje gangen synest jeg det var deilig..

Men har uansett ikke tenkt til å begynne med sånn dritt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...