knuhen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei prøver igjenn, finnes det virkelig inngen måte og bestemme hvilke disker som skal surre under win xp. Har kjøpt ny disk type seagate som ikke høres i det hele tatt, denne har jeg satt som master. Min gamle IBM som støyer en god del er satt som slave. Denne ønsker jeg å bestemme selv fra windows når den skal rotere da dette er en redigerings/backupdisk. Kan gå på slå av hardisker i strømopsettet på f.eks. 3 minutter, men det må da finnes en bedre løsning i år 2002 ? (har slått av indekseringen) Har fått tips om bryter og annet os, men ??? [email protected] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 På IBM sine sider kan du laste ned et program som kan stille ned RPM'en på disken din. Du mister ytelse, men den skal bråke mye mindre da. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Tviler på at det finnes noe program som setter ned RPM. IBM Feature Tool kan redusere støy ved å gjøre søking tregere (hvor raskt hodene flyttes), antar det er det du tenker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå