Flamme73 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har en ds maskin men jeg har bare et spill. Jeg trenger et bra ds spill :!: Please, kom med forslag Takker for forslag Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Mine favoritter: New Super Mario Bros. Mario Kart DS Metroid Prime: Hunters Super Mario 64 DS Lenke til kommentar
eternalnico Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Mario Kart DS er veldig bra.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hotel Dusk: Room 215 og Sonic Rush Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Final Fantasy III Hotel Dusk: Room 215 Resident Evil: Deadly Silence Metroid Prime: Hunters Animal Crossing: Wild World Harvest Moon DS Phoenix Wright: Ace Attorney Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All Dr Kawashima's Brain Training: How Old Is Your Brain? WarioWare: Touched! Mario Kart DS Super Mario 64 DS Advance Wars: Dual Strike New Super Mario Bros. Big Brain Academy Trauma Center: Under The Knife Theme Park Mario & Luigi: Partners In Time Spectrobes Pokémon Pearl/Diamond Yoshi's Island DS Castlevania: Dawn of Sorrow Castlevania: Portrait of Ruin Mario VS Donkey Kong 2: March of the Minis Yoshi's Touch N' Go Elite Beat Agents Kirby: Canvas Curse Meteos Tony Hawk's American Sk8land Lunar Knights Age of Empires: The Age of Kings Sonic Rush Bomberman Land Touch! Puzzle Quest: Challenge of the Warlords Final Fantasy Fables: Chocobo Tales Clubhouse Games LostMagic Dragon Quest Heroes: Rocket Slime Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Mario Kart DS, Advance Wars: Dual Strike, Final Fantasy III og Super Mario 64 DS er alle sikre kjøp som vil gi mye underholdning Lenke til kommentar
Aikiarntsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Mario Kart DS, Advance Wars: Dual Strike, Final Fantasy III og Super Mario 64 DS er alle sikre kjøp som vil gi mye underholdning 8663456[/snapback] Enig der, untatt FFIII, siden jeg ikke har prøvd det Endret 24. mai 2007 av Hagen_san Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hva med new super mario bros, er det et sikert kjøp? elsket det gamle til gameboy color. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ja, det er et meget bra spill. løp og kjøp! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 oki, se her kanskje du kan begrunne det der? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er Harvest Moon og Rune Factory: Fantasy Harvest moon, samme spilla, bare i forskjellige stiler ? Noen som har en mening om hva som er best ? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spillene jeg liker: Cooking Mama Zelda Phantom Hourglass Phoenix Wright Trauma Center Mario Kart DS Osu Tatakae Ouendan 2 Picross Tetris DS Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Er Harvest Moon og Rune Factory: Fantasy Harvest moon, samme spilla, bare i forskjellige stiler ? Noen som har en mening om hva som er best ? Harvest Moon DS og Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon er to forskjellige spill, utviklet av forskjellige studioer. Harvest Moon DS er det eldste av dem, og ligner i grunn mye på Friends of Mineral Town på Game Boy Advance; du melker kyr, høster poteter og gjør skogsfeene glade. HM:DS har fått en del refs, siden det gjør lite for å skille seg ut fra de eldre spillene, og er plaget av en del bugs. Dessuten er grafikken stort sett den samme som på Game Boy Advance, hvis det har noe å si. Rune Factory (som forøvrig ikke slippes i Europa før på nyåret) er også et bondegårdspill, men med en helt annen setting. I tillegg til gårdsarbeid får man blant annet leke seg med sverd, kjempe mot bosser og fange monstre. Faktisk temmer du monstre og tar hånd om dem, istedenfor å holde kyr og sauer. Kanskje litt vel utradisjonelt, men det fungerer da. Sånn ellers er jeg veldig glad i tegningene i Rune Factory – de er veldig flotte. Du lurer på hvilket av spillene som er best. Selv setter jeg en knapp på Rune Factory, som i mine øyne er av de morsomste spillene i serien. Kanskje spillet også virker interessant for emnestarter Endret 26. oktober 2007 av snkupo Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk for et fyldig og informativt svar Snkupo. Blir nok Rune factory jeg skaffer da = ) Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 - Nintendogs - Animal Crossing Wild World - Mario Kart DS - Zelda PH - Tetris DS - Hotel Dusk Room 215 - Super Mario 64 Alle de er spill jeg har brukt over 10 timer på. Alltså 10 timer minst på vert spill Se på noen av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå