Gå til innhold

Samsung 40" LE40M87BD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har det ja, men med bittelitt overscan.

9541166[/snapback]

 

Vil det si at hvis du ser på en 1080-testfilm så blir noen av pixlene blury/uklare?

 

Da er den isåfall helt uaktuell til pc-bruk for meg..

 

 

BanAnus: hvordan blir den filmsnutten hos deg? er alle pixlene tydelige?

9547857[/snapback]

 

Alt er krystall klar. Ikke noe "blåst opp her i gården. Som jeg sier, HDMI har ikke overscan.

9550523[/snapback]

 

Duh, here's to reading manuals boys'n girls! :blush:

 

edit: Wow, det er ikke tvil om at den TVen er brukt fra før, ikke i det heletatt! Skikkelig hårreisende saker det derre! Det hadde jeg ALDRI godtatt!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ser man kan få denne (LE-40M87BD) levert fra shg.no for 13 266,00 NOK nå. Ikke noe å si på det for en slik prakt-TV :D

 

Tenker det blir en bestilling herfra!

Litt dumt om det er så lang leveransetid som noen nevner her, men klarer meg fint med 37" Toshibaen fram til den kommer.

 

Glede seg!

 

Edit: Så nå det som tidligere var nevnt at shg.no tar 995,- for å sende LCD TV. Og at fraktprisen på 250,- for varer opptil 35Kg ikke gjaldt, så endra prisen fra 12 521 til 13 266 :ermm:

Endret av basip
Lenke til kommentar
BanAnus: Du etterlyste bilder. Dette er noen bilder jeg tok av den andre TV'n jeg mottok fra Itegra. Har andre hatt samme erfaring med produkter som åpenbart har vært åpnet tidligere?

 

 

Jepp :( 2 stk 37" Samsung LCD'er fra Elkjøp så ut som de var godt brukt, noe de ikke var, men av en eller annen grunn så det slik ut. TV'ene var nettopp kommet til butikken, noe man kunne se på merkingen på kartongen. Begge tvene jeg fikk var støvete, skitne, fulle av fingeravtrykk, både på panel og på kant rundt på pianolakken og inneholdt en del riper i pianolakken. Det hele så ikke videre pent ut. :( Selgeren avr ikke videre happy med at jeg returnerte 2 tver, men det gir jeg beng i, når jeg kjøper en vare skal den vær strøken.

Lenke til kommentar

Elkjøp altså. Jaja. Jeg har fundert endel på hvorfor tv'ne er åpnet, selv når leverandøren forteller meg at de skal være "nye". Kan det være at de er kjøpt fra et land hvor noe må modifiseres til norsk standard, eller kan det være at de er firmware-oppdatert før de leveres til forhandler. Uansett så får jeg ikke følelsen av at jeg har fått et nytt produkt, når jeg ser riper og fingermerker. Akkurat nå sitter jeg med to tv'r jeg ikke vil ha, og venter på å høre fra enten leverandøren eller nettbutikken.

Lenke til kommentar

Ikke vet jeg. Den første esken hadde èn strips, den andre hadde ingen. På begge var original-teipen kuttet og teipet over igjen. En venn av meg kjøpte en M86 fra mpx.no èn uke før jeg kjøpte min, og han sa det samme som deg; den var helt urørt med 2 strips.

Nå har jeg hørt at disse kan falle av da men.

Endret av Snowman
Lenke til kommentar

Bare for å avslutte denne saken for min del, nå fikk jeg tilslutt svar på mail fra forhandler at tv'ne jeg har skulle bli hentet, og pengene tilbakeført til kredittkortet mitt. Synd at mitt første lcd-kjøp skulle bli sånn, så har bestemt meg for å droppe hele M87 og vente 3 uker på den nye F8-serien isteden :D

Lenke til kommentar

Jeg har selv 40M86 selv og er knallfornøyd! Er helt enig i at det er lite vits i å vente. Det eneste som er sikkert er at det kommer alltid noe bedre og prisene faller. Det vil det også fortsette å gjøre etter at du har gjort ditt kjøp.

Jeg vil bare tipse dere som kanskje gjorde som meg og handlet fra mpx.no. Jeg fikk selvsagt en engelsk versjon, men fant fort ut at man kunne enkelt gå inn i service-menyen på TVen og endre språket til nordisk og norsk. Litt merkelig at dette ikke blir gjort på forhånd, eller har nettbutikkene bare parallellimportert dem og ikke giddet å gjøre den jobben?

Et annet spørsmål: jeg har nå analog kabelt-tv inngang og dette funker helt greit siden jeg ikke ser så mye på tv-programmer akkurat. Vurderte egentlig å gå for digital-tv men vet ikke om jeg gidder å punge ut med 1500,- for digital dekoder fra CD + kortavgift 299,-/år. I tillegg flytter jeg i begynnelsen av 2009 og hva skal jeg da med dekoder fra CD dersom det er en annen leverandør der jeg flytter til (som eks. Get)? Noen som har erfaring med DTV og som mener dette er helt rått med tanke på billedkvalitet/lyd i forhold til analogt og som kan gi meg et godt råd?

Lenke til kommentar
Jeg har selv 40M86 selv og er knallfornøyd! Er helt enig i at det er lite vits i å vente. Det eneste som er sikkert er at det kommer alltid noe bedre og prisene faller. Det vil det også fortsette å gjøre etter at du har gjort ditt kjøp.

Jeg vil bare tipse dere som kanskje gjorde som meg og handlet fra mpx.no. Jeg fikk selvsagt en engelsk versjon, men fant fort ut at man kunne enkelt gå inn i service-menyen på TVen og endre språket til nordisk og norsk. Litt merkelig at dette ikke blir gjort på forhånd, eller har nettbutikkene bare parallellimportert dem og ikke giddet å gjøre den jobben?

 

Prisene kommer alltid til å falle ja, det vil det nok også gjøre på den nye F-serien. De som vil være tidlig ute må regne med å betale mer enn de som vil vente.

Men angående at noen fikler med tv'n, det var jo hele casen min. Jeg vil ikke at noen skal åpne esken og tukle med tv'n jeg kjøper, isåfall skal jeg ha bedt om det selv eller at jeg blir fortalt hvorfor og hvordan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...