Yggdrasil Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Skal ha meg bærbar, men det jeg lurer mest på er. Hvor mye kan men skifte ut på bærbare.... CPU, grafikkort, minne OSV. ?? Har bygget alle mine stasjonære selv, men bærbar er nytt for meg Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Minne er veldig enkelt å skifte, men cpu og skjermkort ligger litt vanskligere plassert. Og skal vistnok være vanskelig å bytte. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er veldig få bærbare som har utbyttbare skjermkort. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 cpu og skjermkort ligger litt vanskligere plassert. Og skal vistnok være vanskelig å bytte. 8652341[/snapback] Det spørst ifra maskin til maskin. Mine laptop's er enkle å demontere, men eg har vore borti andre maskiner som er ganske umulege å demontere. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Gå ut fra du kan oppgradere minne og harddisk samt "cpu" hvis du er dyktig. Grafikkort er langt verre men ikke umulig på noen få maskiner men jeg hadde ikke giddet å satse på å bytte det etter hvert, da det er langt mer komplisert en på stasjonær pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå