IcedInsanity Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Bor i en kjellerleilighet,og de som eg leier hos HADDE tråløst nett,men så ble routeren ødlagt av lynet,så de skulle kjøpe ny,det var 5 mnd siden,de har også kabel så de trenger egentli ikke det trådløse,det er bare for min skyld,så nå kjøper eg mn egen så de kan sette opp,så lurte eg på om denne her er noe tess? http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?...3660&who=kelkoo Noen som har peiling som kan gi meg noen saklige svar,eller som kanskje kan anbefale en bedre en? Tusen Takk Endret 20. mai 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Kjenner ikke til Amintech jeg, men kan anbefale Linksys WRT54GL. Har sett det er anbefalt av andre her også Denne skulle vært posta i nettverk btw:P flyttes vel hvert sekund tenker jeg Endret 20. mai 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Oi..sorry..hehe Men er den du viser til enkel å sette opp å koble seg til..er ikkje no geni på dette..men hva trengs å gjøre med routeren?er det bare å sette i kontakten å koble seg til?eller... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er bare å koble den til så er den igang ja. Men er nok lurt å konfigurere den først. Det er enkelt. Tenker da på å sette opp kryptering og sånt. Trenger ikke ha særlig peiling for å klare det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Hm...nei nå ble enn i tvil om hva en skal kjøpe gitt...hehe.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hm...nei nå ble enn i tvil om hva en skal kjøpe gitt...hehe.. 8653089[/snapback] Ukjent merke til 990.- med kun 11g er dyrt og litt usikkert... Du får jo gode 11G (300Mbit MIMO) til den prisen i dag. Ellers er WRT54GL et greit kjøp og den har alle muligheter med eventuell ekstern firmware. Det er like enkelt å sette opp denne som andre routere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 okay...har nå ak kjøpt WRT54GL routeren eg.håper eg har gjort ett ok kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå