Johnx Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Noen som har erfaring med Hotwire.com? Eller kan anbefale noen fine hotell midt i Paris? Har også vært inne på hotels.com å sett. Lander forresten på Orly airport. Endret 20. mai 2007 av Johnx Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Noen som har erfaring med Hotwire.com?Eller kan anbefale noen fine hotell midt i Paris? Har også vært inne på hotels.com å sett. Lander forresten på Orly airport. 8652304[/snapback] De to siste gangene jeg har vært i Paris, har jeg bodd på Marriott Champs-Elyssee. Kanskje ikke det flotteste hotellet i byen, men beliggenheten midt på hovedgaten er superb. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva er prisen da? 8655646[/snapback] Nå eier kona eget reisebyrå og har en samarbeidsavtale med Marriott, så vi betaler ikke mer enn 100 euro per natt, men jeg tror raten ligger på 400-500 euro per natt. Ikke akkurat billig, men skal du bo fint i Paris er du nødt til å punge ut. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Noe annet dere mener er verd å få med seg i Paris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå