Rinox Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Hva mener du med at jeg ikke har ?act=sloss? For det kan godt hende... Hva skal til for at jeg har det og ikke har det? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) sidenavn.php?act=sloss det som gjør at $_GET['act'] får verdien 'sloss'... Endret 21. mai 2007 av -morten Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Nå klarte jeg endelig å gjøre slik at noe i alle fall skjer. Men nå er problemet at teksten "du vant." dukker opp uansett og ingen av de andre... Jeg får heller ingen errors eller warnings... Noen ideer? $motstanderInfo = mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT * FROM fight_info WHERE id = '$motstander_id'")); $brukerInfo = mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT * FROM fight_info WHERE id = '$bruker_id'")); if ($brukerInfo['level'] > $motstanderInfo['level']) { //bruker vinner' echo("du vant."); } elseif ($brukerInfo['level'] == $motstanderInfo['level']) { //Like sterke i level, prosent teller echo("likt"); if ($brukerInfo['percent'] > $motstanderInfo['percent']) { //bruker vinner echo("wg"); } elseif ($brukerInfo['percent'] == $motstanderInfo['percent']) { //like sterke, tilfeldig trekning echo("sfdh"); } else { //bruker taper echo("ffff"); } } else { //bruker taper echo("taper!"); } Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Hvor/hvordan setter du $motstander_id og $bruker_id ? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Da fikk jeg det til Hele problemet for denne tråden er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå