Gå til innhold

Minne til ny pc

sindrejibb

Anbefalte innlegg

OCZ har et Gold sett i 800Mhz klassen men ser ut som det er kun 533 mhz .

8751428[/snapback]

WHAAT?

Tror egentlig jeg går for enten 533 MHz eller 800 MHz. Hvis dere søker på "4096" får dere opp ihvertfall 3 OCZ-sett. Det er de jeg tenker litt på.

Og.. til meg funker ikke netshop ordentlig. Hvilken nettleser bruker dere? Jeg bruke firefox. Ser ut som at sida til netshop nettopp er oppdatert også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du mener at det der er det beste minnet til den prisen på netshop? Noen andre men kommentarer til dette? Netshop funker ikke hos meg, så får ikke sett ordentlig enda.

8751605[/snapback]

ja jeg mener det er det beste minnet til den prisen der. med 800MHz ja. bruker selv firefox og har ingen problemer med netshop sin side

Lenke til kommentar

Fikk kjørt iexplore.exe (Internet Explorer) som jeg egentlig ikke bruker. Pen side netshop har fått!

Da fant jeg Gold-rammen jeg snakka om vet du!

OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel

OCZ DDR2 4096MB Value Pro Series

OCZ DDR2 4096MB Vista Upgrade Edt.

Da er dette mulige alternativer, da.

Men... Bygger ikke netshop lenger PCen for deg? Finner ikke den "Produksjon og testing av PC" til 370 kr jeg..

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar
Fikk kjørt iexplore.exe (Internet Explorer) som jeg egentlig ikke bruker. Pen side netshop har fått!

Da fant jeg Gold-rammen jeg snakka om vet du!

OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel

OCZ DDR2 4096MB Value Pro Series

OCZ DDR2 4096MB Vista Upgrade Edt.

Da er dette mulige alternativer, da.

8751890[/snapback]

de gold brikkene har bedre timing enn vista upgrade brikkene så ta den 4096MB OCZ gold brikkene . de er det beste valget. viss du er ute etter brikker som er raske og har god timing .

Lenke til kommentar
Så du mener de er bedre enn value-rammen som har mye bedre timings?

8751966[/snapback]

ja jeg mener at de OCZ gold brikkene er mye bedre og du kan klokke de ganske bra viss du skal klokke. bedre og kjøpe ram som du kan klokke bra med i tillfelle du skal klokke

Lenke til kommentar
ta Gold versionen den kan du fint øke volten på uten at det går utover garantien  og det betyr bedre overklokkingsevne i tillegg

8770374[/snapback]

Hvor mange ganger må jeg si at jeg i utgangspunktet ikke skal klokke?!

Hva er poenget med å øke volten?

8770493[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...