Gå til innhold

John Rambo Trailer


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TULLER DEM? John Rambo er tittelen på filmen? Hva pokker er det med han og rare titler, selv i rocky klarte han å fucke opp det siste navnet på filmen, og denne gangen gjør han det igjen. Rambo har vel egentlig aldri fulgt noen rekkefølge, særlig når First Blood 2 kom...

 

Meningsløs vold, ingen handling, blod og gørr, alt som trengs for en underholdende film med han :) Gleder meg!

Lenke til kommentar

John Rambo er en dårlig tittel. hadde den ikke passet bedre til en "modernisering" av Rambo? historien om en ung Rambo eller noe. med ny skuespiller, helt annen stil ol? slik som f.eks de gjorde med Batman?

 

jeg krever å kalle denne filmen Rambo 4 for evig og alltid.

Lenke til kommentar
John Rambo er en dårlig tittel. hadde den ikke passet bedre til en "modernisering" av Rambo? historien om en ung Rambo eller noe. med ny skuespiller, helt annen stil ol? slik som f.eks de gjorde med Batman?

 

jeg krever å kalle denne filmen Rambo 4 for evig og alltid.

8672255[/snapback]

:wee:

 

"Now, with talk of Rambo 4 coming out, what are they gonna call it? John Rambo? My worst nightmare."

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
John Rambo er en dårlig tittel. hadde den ikke passet bedre til en "modernisering" av Rambo? historien om en ung Rambo eller noe. med ny skuespiller, helt annen stil ol? slik som f.eks de gjorde med Batman?

 

jeg krever å kalle denne filmen Rambo 4 for evig og alltid.

8672255[/snapback]

Da du nevner modernisering av Rambo som bla ny skuespiller, får jeg gåsehud. Sylvester Stallone = Rambo, jeg ville ikke sett en Rambo film uten Stallone. Men enig i at "John Rambo" kansje ikke er verdens beste tittel.

Endret av Mr. Bakke
Lenke til kommentar

fra imdb

 

aka "Rambo IV: End of Peace" - USA (working title)

aka "Rambo IV: Pearl of the Cobra" - USA (working title)

aka "Rambo IV: Holy War" - USA (working title)

aka "Rambo IV: In the Serpent's Eye" - USA (working title)

 

"Rambo IV: last blood" anyone? ah, it's too late

Endret av toro2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...