pkarlsen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Heihei! Siden vi nylig lanserte Mandriva Linux 2007 Spring som vi er veldig fornøyde med, så ønsker vi å dele ut noen overraskelser til alle entusiaster. Alle får overraskelse i posten, dog førstemann til mølla gjelder for de som ønsker å få de kuleste Mer info: http://forum.club.mandriva.com/viewtopic.php?t=66245 -Per Øyvind Lenke til kommentar
kommers Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Gratulerer med ny release, forresten! (litt sent, men det er vel ment) Jeg tok en rask tour på osdir.com og etter første øyekast så ser jo Mandriva Linux 2007.1 ganske ålreit ut, med KDE 3.5.6. Det er vel på tide dere kommer igang med å få vist fram Mandriva litt mer for å blant annet vinne oppmerksomheten til alle GNU/Linux-nybegynnerne som dukker opp for tida i konkurranse med blant annet *Ubuntu og OpenSUSE. Lenke til kommentar
pkarlsen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 vil heller anbefale deg å tavår egen guidede tur på http://wiki.mandriva.com/en/Releases/Mandriva/2007.1/Tour Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det er i hvert fall klart at jeg synes det er veldig mye Ubuntu folk og snakk om Ubuntu her på GNU/Linux forumet. Greit nok, men jeg har selv opplevd Ubuntu som problemfylt. Mandriva og distroer bygd på denne har vært både mer brukervennlig og stabilt. Lenke til kommentar
pkarlsen Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hoi! Må påpeke at denne tråden sånn *egentlig* foregår på Mandriva-forumet (håper ikke det anses som upassende å referere til andre forum), så legg igjen notis/melding der i stedet. Jeg deltar sånn egentlig ikke på forumet her selv, så får ikke fulgt særlig godt med på slikt, så sørg heller for å legge igjen melding der jeg venter dem, ellers kommer de med stor sannsynligvis bli glemt ved neste tur til posten. (os: om en eller annen admin kunne gjort om denne tråden til annonsering så ville det vært veldig kult gjort og belønnes med både kos og klem:) Endret 21. mai 2007 av pkarlsen Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Det er i hvert fall klart at jeg synes det er veldig mye Ubuntu folk og snakk om Ubuntu her på GNU/Linux forumet. Greit nok, men jeg har selv opplevd Ubuntu som problemfylt. Mandriva og distroer bygd på denne har vært både mer brukervennlig og stabilt. 8652478[/snapback] Ja, eg er einig i at Ubuntu får mykje oppmerksomhet, men att den er problemfylt, er svært individuelt. Mi bærbare maskin kan eg installere ubuntu på, og alt, og då meiner eg _alt_, fungerer uten å måtte tulle med ekstrakonfigurasjonar og lignande. Likevel har eg måtte "slåss" i to dagar, for så å måtte kapitulere, når eg skulle hjelpe ein kamerat med å installere det, men den hadde i tillegg særdeles lite linux-vennleg maskinvare. On topic: bra initativ, førte til at eg registrerte meg der kun på grunn av dette. Ellers ser det ut til å vere ein bra release, som eg godt kan tenke meg å prøve ut på den kranglete laptopen. Med den maskinvaren forventer eg lite, men det kan godt hende eg vert positivt overraska. Eg likte designet, og lekker integrering av 3d-skrivebord Endret 21. mai 2007 av bepe86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå