Gå til innhold

problem med mikrofon/mikrofonlyd i xp

Anbefalte innlegg

hei,

eg har fått eit problem med mikrfonlyden i windows xp! her er problemet;

da eg seie i mikrofonen blir ikkje oppdaga av dataen og visst eg snakke på skype(sjølv om det ikkkje går siden det eg seier ikkje blir oppfatta)så hører den eg snakker med alt som skjer på dataen min: museklikking, musikken eg hører på lyden frå spel ++, dette skjer sjølv om eg ikkje har headset tilkobla så skal eg bruke skype må eg ha på lydbryteren på micen sånn at eg høre meg sjølv for då hører den eg snakker med meg og ; eg snakke i mic - stemmo mi går på ut signalet til høgtalar - høgtalar signalet går inn på mic signalet og inn på skype eller lyd innspilling elns. for den del.

korleis kan eg få fikse dette, har prøvd å fikle litt med innstillingene og sånnt uten hell.

takker for alle svar

MVH Bård

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville prøvd med en annen mic, så du iallefall vet om det er micen det er noe galt med.

ellers er det vel instillinger i lydenheter ol du skal kunne stille så de kommer riktig. er vel også ofte et programm som kommr opp når du stapper i mic eller høyttaler/headsett som finner hva du har satt i, der du kan stille om om den finner feil. om ikke den kommer opp, prøv og se etter det.

om ikke noe av det funker, så kan ikke jeg hjelpe deg. :hmm:

Endret av perkristian1991
Lenke til kommentar
jeg ville prøvd med en annen mic, så du iallefall vet om det er micen det er noe galt med.

ellers er det vel instillinger i lydenheter ol du skal kunne stille så de kommer riktig. er vel også ofte et programm som kommr opp når du stapper i mic eller høyttaler/headsett som finner hva du har satt i, der du kan stille om om den finner feil. om ikke den kommer opp, prøv og se etter det.

om ikke noe av det funker, så kan ikke jeg hjelpe deg. :hmm:

8652778[/snapback]

det er ikkje micen det er noko gale med, det er sånn når den ikkje er tilkobla og :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...