ferrgott Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Setter Komplett (Komplett) sammen PC'en din når du bestiller stasjonær? eksempel, og så velger du å konfigurere selv.. Kommer den i deler, eller setter de sammen det du har valgt? Frykter at dette er et veldig dumt spørsmål :!: Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 de setter den sammen for deg, men skulle det være no problem å sette sammen en datamaskin egentlig ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 de setter den sammen for deg, men skulle det være no problem å sette sammen en datamaskin egentlig ? 8651690[/snapback] Er ikke alle som kan å sette samme en datamaskin da, meg for eksempel Men ja, de setter den sammen og installerer nødvendig softwear og slik Lenke til kommentar
christoffers Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 de setter den sammen for deg, men skulle det være no problem å sette sammen en datamaskin egentlig ? 8651690[/snapback] Hva om fyrn ikke har satt sammen en pc før, hva om han ikke har noen til å hjelpe seg,, ikke vær så arrogant da,, give the kiddo a chance! Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 de setter den sammen for deg, men skulle det være no problem å sette sammen en datamaskin egentlig ? 8651690[/snapback] Er ikke alle som kan å sette samme en datamaskin da, meg for eksempel Men ja, de setter den sammen og installerer nødvendig softwear og slik 8651692[/snapback] finnes masse guides på nettet da, ganske greit å lære seg med det første. Jeg husker jeg kjøpte meg en dårlig pc for 8 år siden å satte sammen den noen ganger, da fikk jeg det i fingra. så nå har jeg satt sammen en del PC'er.. Lenke til kommentar
ferrgott Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 de setter den sammen for deg, men skulle det være no problem å sette sammen en datamaskin egentlig ? 8651690[/snapback] Det er ikke et problem Men liker ikke å ta sjangsen på å ødelegge noe hardware. F.eks ved statisk elektrisitet, selv om jeg har en sånn anti-statisk armlenke.. Men takk for svar folk det løste "probelemet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå