Holmez Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg har en audi a4 2003, og har tenkt å lage meg ett carputer system. det jeg lurer på er om forsterkeren til det orgianle annlegget (audi consert) ligger inne i cd spilleren? så om jeg må kjøpe meg egen forsterker, siden jeg istede for cd spiller skal ha en skjerm så pakker seg sammen og gjemmer seg inn i racken (dårlig forklart , men kom ikke på en bedre måte å skrive det så sent på natten ) hvor får jeg kjøpt deksel som gjør at uorginale spillere passer inn i der hvor den orginale stod plasert? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) jeg har en audi a4 2003, og har tenkt å lage meg ett carputer system.det jeg lurer på er om forsterkeren til det orgianle annlegget (audi consert) ligger inne i cd spilleren? så om jeg må kjøpe meg egen forsterker, siden jeg istede for cd spiller skal ha en skjerm så pakker seg sammen og gjemmer seg inn i racken (dårlig forklart , men kom ikke på en bedre måte å skrive det så sent på natten ) hvor får jeg kjøpt deksel som gjør at uorginale spillere passer inn i der hvor den orginale stod plasert? 8651614[/snapback] du får kjøpt det mange plasser, du kan prøve på din lokale bilbutikk for wv/audi, eller så kan du prøve Denne? Endret 20. mai 2007 av onkeljan Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 jeg har en audi a4 2003, og har tenkt å lage meg ett carputer system.det jeg lurer på er om forsterkeren til det orgianle annlegget (audi consert) ligger inne i cd spilleren? så om jeg må kjøpe meg egen forsterker, siden jeg istede for cd spiller skal ha en skjerm så pakker seg sammen og gjemmer seg inn i racken (dårlig forklart , men kom ikke på en bedre måte å skrive det så sent på natten ) hvor får jeg kjøpt deksel som gjør at uorginale spillere passer inn i der hvor den orginale stod plasert? 8651614[/snapback] du får kjøpt det mange plasser, du kan prøve på din lokale bilbutikk for wv/audi, eller så kan du prøve Denne? 8652714[/snapback] Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 ga deg feil link først... beklager Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 ga deg feil link først... beklager 8652727[/snapback] det går bra:) fant rette adapteret inne på siden selv takk for hjelpen da gjenstår det å finne ut om jeg trenger ny forsterker Lenke til kommentar
josandre Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 jeg har en audi a4 2003, og har tenkt å lage meg ett carputer system.det jeg lurer på er om forsterkeren til det orgianle annlegget (audi consert) ligger inne i cd spilleren? så om jeg må kjøpe meg egen forsterker, siden jeg istede for cd spiller skal ha en skjerm så pakker seg sammen og gjemmer seg inn i racken (dårlig forklart , men kom ikke på en bedre måte å skrive det så sent på natten ) hvor får jeg kjøpt deksel som gjør at uorginale spillere passer inn i der hvor den orginale stod plasert? 8651614[/snapback] Hei. Jeg har et slikt deksel. Imidletid er jeg interesert i og kjøpe din cdspiller. Dette fordi jeg per i dag har en uorginal spiller i min bil. Jeg vil ha den orginale. Mulig vi kan hjelpe hverandre. Hilsen Jostein Andreassen Narvik Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 jeg har en audi a4 2003, og har tenkt å lage meg ett carputer system.det jeg lurer på er om forsterkeren til det orgianle annlegget (audi consert) ligger inne i cd spilleren? så om jeg må kjøpe meg egen forsterker, siden jeg istede for cd spiller skal ha en skjerm så pakker seg sammen og gjemmer seg inn i racken (dårlig forklart , men kom ikke på en bedre måte å skrive det så sent på natten ) hvor får jeg kjøpt deksel som gjør at uorginale spillere passer inn i der hvor den orginale stod plasert? 8651614[/snapback] Hei. Jeg har et slikt deksel. Imidletid er jeg interesert i og kjøpe din cdspiller. Dette fordi jeg per i dag har en uorginal spiller i min bil. Jeg vil ha den orginale. Mulig vi kan hjelpe hverandre. Hilsen Jostein Andreassen Narvik 8751655[/snapback] hei, har bestilt meg slikt deksel på nett nå. vil desverre ikke selge spiller, i tilfelle jeg skal selge den og må ha i orginalt annlegg igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå