Gå til innhold

Skal ha nye godsaker i pc'n, er dette godkjendt?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du bruke pcn til? Skal du bruke den som server eller til å spille på?

Vist du skal bruke den til og spille på burde du heller ta en titt denne. Den koster en 1000 peising mindre og funker like bra eller kansje bedre til spilling og slikt.

Skal du ikke kjøpe skjermkort?

Lenke til kommentar
E6700 er big waste, kjøp heller E6600 og klokk den opp. I mange tilfeller klokker E6600 høyere enn E6700 ;D

8652978[/snapback]

Stemmer det men når gutn først skal bruke så mye penger på cpu har han sikkert penger nokk til E6700 :!: Men E6600 er jo på mange måter et lurere kjøpt ^^

Lenke til kommentar

Vist du skal bruke den til og spille på burde du heller ta en titt denne. Den koster en 1000 peising mindre og funker like bra eller kansje bedre til spilling og slikt.

8652930[/snapback]

skal bruke den til spilling av wow/cs 1.6..utenom dette blir det skolearbeid, bilde/videoredigering. Skal og høre en god del musikk på den, og vil nok se en god del film på den og.

Skjermkort har jeg..Holder i massevis til meg og den spillingen jeg driver med :p

Er ett Radeon x1650 PRO Ultimate Ed.

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

8652930[/snapback]

skal bruke den til spilling av wow/cs 1.6..utenom dette blir det skolearbeid, bilde/videoredigering. Skal og høre en god del musikk på den, og vil nok se en god del film på den og.

Skjermkort har jeg..Holder i massevis til meg og den spillingen jeg driver med :p

8653194[/snapback]

Da burde du klart kjøpe E6600 istede for den Xeon greia!

Lenke til kommentar

8652930[/snapback]

8653194[/snapback]

Da burde du klart kjøpe E6600 istede for den Xeon greia!

8658896[/snapback]

ok, det var egentlig den kommentaren jeg brukte til å bestemme meg. Her er oppsettet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...