superinvestoren Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er det farlig å drikke brus som har gått ut på dato? La oss si et halvt år? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Spørs hvordan den er oppbevart... Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Oppbevart i kjølige omstendigheter siden den gikk ut på dato. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg drakk en cola hvor etiketten var muggen... Tror det var noen år siden den hadde gått ut, merka ikke noen virkninger av den etterpå. Husk også at det er ikke "holdbar til" dato, men "best før" dato Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Når gikk den ut? Drakk en cola som var vært utgått rundt et halvår, gikk helt fint det, ikke magesjau eller noen ting Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Det er ikke snakk om én, det er snakk om veldig veldig mange Vi snakker alt fra november 06 til april 07. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Etter et veddemål, så drakk jeg en liten juiceboks vi fant bak et skap i et kjellerrom vi skulle rive i militæret. Vet ikke hvor gammel den var, men var iallefall utgått på dato, smakte nesten helt ok den Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Noen kompiser av meg fant en kasse med brus fra 2005 på idrettshallen her i bygda. Fantaen som en gang var orange var blitt nærmest hvit! Smakte noen slurker fraen Cola og fa en Fanta og begge smakte vondt! Ingen kullsyre og en død, ebben smak! Han ene kompisen min drakk 2 flasker eller noe sånt ( sku være tøff ) og fikk mageknip.. Men han lever enda! Så dere overlever nok, men tviler på at den er noe god! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tror ikke det er helt bra å drikke sukkerfri brus som har gått ut på dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå