Gå til innhold

"Anarkistiske" tilstander Spillquizen.

Anbefalte innlegg

Heisann, som spillinteressert jeg er har jeg lagt merke til tråden "Quiz: Gjett Spillet", men i det siste har tilstandene i tråden blitt grusomme. Det blir klaget på hvilke spill som det blir spurt om, mye snakk som ikke hører hjemme i tråden og flere andre saker og ting.

Jeg selv synes at tråden burde bli stengt, men at en ny burde bli laget av en moderator/administrator, og som er kanskje under mer oppsikt. Tråden er fin å ha, men det blir for dumt når man skal begynne å klage på oppgavene istedet for å forsøke og løse dem.

Mads.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rapporter det når det skjer, så rydder vi opp. Det gjorde jeg nettopp (dog ikke mange sider tilbake, så det er sikkert mer OT der.) Vi kan desverre ikke være barnevakt for enkelttråder over tid, vi er avhengig av at dere rapporterer dem.

Rent prinsipielt er det en bedre løsning å rydde enn å stenge og lage nye. For det første er sender det et uheldig signal om at det går an å spamme ihjel en tråd. For det andre vil den nye tråden ganske snart få akkurat samme problem fordi det ikke fikk konekvenser for spammerne første gang.

Men det er selvsagt mer arbeid å rydde enn å stenge, og det er ikke alltid en tråd er verd innsatsen. Men det får eventuelt være vår vurdering, ikke spammernes.

Geir :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...