Gå til innhold

Lage black metal band!

roflkake

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

For de som er intersert i Black metal, spiller intrument som passer inn så klart, og bor i Oslo!

Jeg har ganske lyst til å starte et Black metal band.

Jeg spiller gitar, spillt 4 år eller noe sånnt.

Hvis det er noen som virker interesert kan kontakte meg på E-mail/MSN, Foretrekker MSN, men E-mail gjør ingenting.! Kontakt meg på, [email protected]

Trenger noen som er villig til å satse her!

(PS:vet ikke om dette her var den rette tråden for dette, så beklager hvis det er noe feil!) :D

[email protected]

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen!

For de som er intersert i Black metal, spiller intrument som passer inn så klart, og bor i Oslo!

Jeg har ganske lyst til å starte et Black metal band.

Jeg spiller gitar, spillt 4 år eller noe sånnt.

Hvis det er noen som virker interesert kan kontakte meg på E-mail/MSN, Foretrekker MSN, men E-mail gjør ingenting.! Kontakt meg på,  [email protected]

Trenger noen som er villig til å satse her!

(PS:vet ikke om dette her var den rette tråden for dette, så beklager hvis det er noe feil!) :D

[email protected]

:cool:

8651347[/snapback]

Hvorfor bor du i Oslo? Flytt til skien så kan vi lage band;) :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Beklager folkens...har ikke holdt dene tråden helt "fersk" på gost norsk....men bare sånn at folk vet det....jeg har fortsatt lyst til og lage ett Black metal band!

Vil holde tråden "fersk"! :)

For de som vil lage black metal band så er det bare til å skrive her! :yes:

Lenke til kommentar

Kunne selv tenke meg og spille Black Metal! Bor nå for tiden cirka 45 min utenfor oslo, har også tanker om å flytte dit neste år. Har spilt elektrisk gitar i cirka tre år, ikke så mye å skryte av men det er da noe XD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg er intressert, på en måte.

Er selv trommis, har mye inspirasjon fra Grindcore. Men innen black metal er det noen favoritter som jeg har lyst til å slippe løs, som Immortal, Windir og Emperor i et band.

Hvor gammel er man, egentlig. Vil ikke bli forvekslet i et band med en som er 20 år eller no, for jeg er bare 16 år :p

Btw, jeg bor i Oslo, så ikke tenk på det og hvis du trenger en Black Metal vokalist, kjenner jeg et par ;)

Endret av Steinvakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...