roflkake Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei alle sammen! For de som er intersert i Black metal, spiller intrument som passer inn så klart, og bor i Oslo! Jeg har ganske lyst til å starte et Black metal band. Jeg spiller gitar, spillt 4 år eller noe sånnt. Hvis det er noen som virker interesert kan kontakte meg på E-mail/MSN, Foretrekker MSN, men E-mail gjør ingenting.! Kontakt meg på, [email protected] Trenger noen som er villig til å satse her! (PS:vet ikke om dette her var den rette tråden for dette, så beklager hvis det er noe feil!) [email protected] Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Flytter denne til "Musikkskaping og instrumenter", i håp om at du kan få svar der Lenke til kommentar
Strjona Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei alle sammen!For de som er intersert i Black metal, spiller intrument som passer inn så klart, og bor i Oslo! Jeg har ganske lyst til å starte et Black metal band. Jeg spiller gitar, spillt 4 år eller noe sånnt. Hvis det er noen som virker interesert kan kontakte meg på E-mail/MSN, Foretrekker MSN, men E-mail gjør ingenting.! Kontakt meg på, [email protected] Trenger noen som er villig til å satse her! (PS:vet ikke om dette her var den rette tråden for dette, så beklager hvis det er noe feil!) [email protected] 8651347[/snapback] Hvorfor bor du i Oslo? Flytt til skien så kan vi lage band;) Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Hmm...skien....hvor langt unna Oslo var det igjen da? Lenke til kommentar
Strjona Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hmm...skien....hvor langt unna Oslo var det igjen da? 8699429[/snapback] Ca 15 mil, pluss minus Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 ooi....det blir litt for mye! :!: Lenke til kommentar
Strjona Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja ikke sant:p MEn kan hende ejg flytter tilbake til oslo igjen nsart da;) Om det skjer kan jeg jo si ifra;) Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Det er flott vettu! Flytt til Oslo! Så kan vi ordne ett serriøst band! Lenke til kommentar
Strjona Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det er flott vettu! Flytt til Oslo! Så kan vi ordne ett serriøst band! 8804944[/snapback] Jau. Hvor i oslo holder du til egentlig? Og hvor gammel er du? Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg holder til Skøyen.....men kan dra hvor jeg vil i Oslo hvis det er skulle vært noe problem Kan ikke du adde meg på MSN? [email protected] Lenke til kommentar
Strjona Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg holder til Skøyen.....men kan dra hvor jeg vil i Oslo hvis det er skulle vært noe problem Kan ikke du adde meg på MSN? [email protected] 8855148[/snapback] Du er adda;) Lenke til kommentar
Strjona Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 er ingen som holder til i skien som er interesert i å starte black metal band da? Lenke til kommentar
MobyDick Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Eyy! Jeg vil også ha Black Metal Band! Jeg bor også på skøyen! jeg spiller bass, men suger! Hahaha! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Joiner gjerne noe i Hortens-området XD spiller keyboard. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er lett å lage black metal, men vanskelig å lage bra black metal.. Bare no å tenke på... Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Beklager folkens...har ikke holdt dene tråden helt "fersk" på gost norsk....men bare sånn at folk vet det....jeg har fortsatt lyst til og lage ett Black metal band! Vil holde tråden "fersk"! For de som vil lage black metal band så er det bare til å skrive her! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kunne selv tenke meg og spille Black Metal! Bor nå for tiden cirka 45 min utenfor oslo, har også tanker om å flytte dit neste år. Har spilt elektrisk gitar i cirka tre år, ikke så mye å skryte av men det er da noe XD Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Spiller ikke noe rolle om du er god eller ikke for meg...og bli god det kan man lære seg....Men hvis du er intersert for en eller annen slags form så har jeg skrevet opp E-mailen min! Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Vel, jeg er intressert, på en måte. Er selv trommis, har mye inspirasjon fra Grindcore. Men innen black metal er det noen favoritter som jeg har lyst til å slippe løs, som Immortal, Windir og Emperor i et band. Hvor gammel er man, egentlig. Vil ikke bli forvekslet i et band med en som er 20 år eller no, for jeg er bare 16 år Btw, jeg bor i Oslo, så ikke tenk på det og hvis du trenger en Black Metal vokalist, kjenner jeg et par Endret 20. august 2007 av Steinvakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå