Gå til innhold

Virtua Tennis 3 fikk bare en blank cd!

Anbefalte innlegg

Hva skjer med verden da?

Kl16.00 kjøpte jeg virtua tennis 3 på elkjøp i sandefjord. Gledet meg da til å prøve det med kompisene senere på kvelden, siden jeg har hørt at det er et dritfett spill å spille 2 player.

Da jeg tok av plastikken fant jeg til min forskrekkelse kun en blank cd-plate. cd 52x 700MB stod det :( Prøvde den i min ps3, men ingenting skjedde, satt den også inn i pc'en da kom den opp som en blank cd-disk.

Hva i alle dager, hvordan er dette mulig? Har det skjedd med fler? Gleder meg ikke til den skepsisen som jeg sikkert kommer til å bli møtt med på mandag da jeg må ta den lange turen til sandefjord å bytte den.

Har dette skjedd med fler, eller er dette ett unikt tilfelle? Kjipt å få kvelden med gutta litt herpet p.g.a dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan det har foregått, må være noen som har lurt Elkjøp med innbytte og beholdt spillet, og hatt flaks med at de har truffet på en sløv kundebehandler... :-/

Du får forklare problemet å håpåe på at de tror deg. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Hvis det var nytt så skal det være sealed, skal det ikke? Ja, det skrev du jo

Hvis de i butikken ikke tror på deg, ville jeg marsert (ringt altså) rett opp til Sony og sagt hvordan ting lå an.

Hvilket merke var plata?

Lenke til kommentar

Hvis du rapporterer dette til sony tror jeg nok de kommer til å ta kontakt med sjappa.. Var nettopp en stor sak om dette i mediene, at uærlige butikker kopierte og brant ut programmer, og solgte disse. For da går jo alle pengene rett i lomma på sjappa...

Du kan jo bruke det som argument. Hvis de ikke vil gi deg nytt spill kan du jo bare lufte at du lurer på hva sony mener om saken...

Lenke til kommentar

ooo... dual layer disc til og med..

Det kan også hende de har lettere for å tro deg hvis du tar ut plata som lå oppi å sier at det ikke var noe plate i den...

Det skjer kanskje litt oftere at et tomt cover blir solgt enn et orginalspill med brenne-disc i.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
*snip*

8652712[/snapback]

Jeg jobber ikke i en spillbutikk, men jeg har kjøpt spill siden 1990. Jeg har aldri opplevd at butikker har puttet cd'er i i 360 og PS3-hylser, men jeg har opplevd dette med Xbox-, PS2- og PC-spill.

Jeg tror dette er opp til butikken, noen plasserer spillene i slike tyverisikre plastbokser, mens andre har de fremme uten cd.

360-spill skal ha en slik 'genuin' teip over hylsen, men det er nok mulig å fjerne denne og sette den på hvis man er litt hendig.

Jeg har alltid sjekket cd'en etter jeg har kjøpt et spill, og det burde alle gjøre! Gjør det gjerne mens man er i butikken og har vitner. :)

Trådstarter: Gå for sannheten, for alt du vet kan dette ha vært en kjent ulykke hos spillprodusenten, eller at Forbrukertilsynet vet om dette.

Ikke lyv om at hylsen var tom, da vil du mest sannsynlig skape problemer for deg selv.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...