DevianX Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg har lastet ned windows update automatisk. Hvor finner jeg disse filene i windows?? Vil gjerne ta vare på dem, siden jeg kommer nok til å formatere os'et i nærmeste framtid. Og deretter trenger ikke å laste dem ned mer. Takk på forhånd! edit: Visste ikke at bilde ble så stort. men har fikset det nå!! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Foreslår at ingen svarer på denne før han fjerner dette altfor store bildet fra signaturen Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Tror det avhengier litt av hvilken win versjon du har, men hva med å søke etter nyeste filer etter at du har lastet ned en uppdate? Og legg merke, ingen sigg. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 har windows xp. har lastet ned. men jeg vil gjerne ha dem et sted! og hvor finner jeg dem under windows? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Service Pack-fila på 130MB har fungert fint for meg lenge... Ellers så er jeg ganske så sikker på at enkeltfilene for oppdateringer gjennom WindowsUpdate ikke lagres noe sted. Vil du laste ned disse pakkene ekeltvis anbefaler jeg denne linken: http://corporate.windowsupdate.microsoft.com/ Her velger man hva man vil laste ned, og så laster man ned installsjonsfilene (ingen direkte installasjon) og installere dem enkeltvis senere... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 takker for svar! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvis man velger "personalize windows update", og haker av for "Display the link to the Windows Update Catalog", kan man ved å gå inn på windowsupdate bare velge windows update catalog. Der kan alle oppdateringer og slikt hentes ned hver for seg. Enkelt og greit. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå