XtaZ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Denne skal ta seg godt ut i stua ja LINK Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Den hjelmen skulle passet på hodet. Hadde vært kult. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det var noe av den mest geekete.. Hadde ikke satt en sånn på hodet, eller i stua for den sak skyld, om jeg hadde fått hundre playboy bunnies og en snickers for det. Jeg elsker kjeksboksen min og halo, men det finnes grenser Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Den SKAL på rommet! 8651221[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hadde ikke satt en sånn på hodet, eller i stua for den sak skyld, om jeg hadde fått hundre playboy bunnies og en snickers for det. Hva om playboy bunniene gikk med den da? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 ooooo sikle hadde vært noe og hatt den pakken ja , men det skal vel en dose med flaks til for og få tak i den Lenke til kommentar
teekej Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Faen, kjønner dere ikke at Bungie bare raner pengene deres lovlig med å selge denne leken i en legendary- toysrus leke pakke som du får spillet med på kjøpet. Jævla unødvedig å kjøpe. At Halo-geeks kan være så kjørte i hode sitt at de kjøper dette skrotet. (ingen personangrep) Det samme er med de vanlige collectors edition, betale 100-200kr mer for et annet cover og en mac Donalds-leke og solbriller. kjønner ikke hvis ingen er engie med meg? Du kjøper vell mat på mc. Donalds for å ikke sulte ihjel, og ikke for lekebilen som medfølger? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Faen, kjønner dere ikke at Bungie bare raner pengene deres lovlig med å selge denne leken i en legendary- toysrus leke pakke som du får spillet med på kjøpet.Jævla unødvedig å kjøpe. At Halo-geeks kan være så kjørte i hode sitt at de kjøper dette skrotet. (ingen personangrep) Det samme er med de vanlige collectors edition, betale 100-200kr mer for et annet cover og en mac Donalds-leke og solbriller. kjønner ikke hvis ingen er engie med meg? Du kjøper vell mat på mc. Donalds for å ikke sulte ihjel, og ikke for lekebilen som medfølger? 8654064[/snapback] Ingen tvinger noe til å kjøpe special og collectors utgaver av filmer eller spill. Mange, og da meg inkludert, liker slike utgaver og stilt med et valg så kjøper jeg som regel collectors/special utgaven av titler som jeg liker. At du synes det er meningsløst betyr squat. Det er igjen et valg ovenfor samlere og fans av en tittel/francise/utgivelse, og slike utgivelser tar seg også godt ut i hylla. Man ser også på slike utgivelser som samleobjekt og kan veldig ofte bli mye verd på sikt. Med det sagt så tror jeg ikke jeg kommer til å kjøpe Legendary utgaven, av den enkle grunn av at jeg er ikke så stor fan av Halo. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Den hjelmen går nok rett i søpla, folk som har sånne ting stående i stua er nok de samme som har en modell av Millennuim Falcon på stuebordet og et Star Trek kostyme i skapet, hehe. Det jeg har lyst på er den ekstra dvden som følger med legendary edition: The second bonus disk, an exclusive to the Legendary Edition, will include completely remastered cinematic material from "Halo: Combat Evolved" and "Halo 2," supplemented with developer commentaries, to provide a refresher course on the thrilling "Halo" story so far, and a featurette documenting a day in the life at Bungie. Exclusive content from the creative minds behind Machinima artists "Red vs. Blue" and "This Spartan Life" will also be included. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Faen, kjønner dere ikke at Bungie bare raner pengene deres lovlig med å selge denne leken i en legendary- toysrus leke pakke som du får spillet med på kjøpet.Jævla unødvedig å kjøpe. At Halo-geeks kan være så kjørte i hode sitt at de kjøper dette skrotet. (ingen personangrep) Det samme er med de vanlige collectors edition, betale 100-200kr mer for et annet cover og en mac Donalds-leke og solbriller. kjønner ikke hvis ingen er engie med meg? Du kjøper vell mat på mc. Donalds for å ikke sulte ihjel, og ikke for lekebilen som medfølger? 8654064[/snapback] Rant-mode: Jeg kjønner heller ikke at folk kjøper slikt.. Jeg skjønner at de kjøper det derimot.. Sjeldent jeg klager på rettskriving siden jeg ikke akkurat er verdens beste der selv, men det innlegget gjorde at jeg fikk vondt i magen og synes synd på norsk-læreren din. Kan vel kalles dårlig timing når man sitter på sin høye hest og skal rakke ned på andre sine prioriteringer? Det er også "smart" å kalle folk som kjøper dette for "kjørte i hodet" for deretter(i samme avsnitt) si at du ikke mener dette som ett personangrep... Rant-mode off: Kommer ikke til å kjøpe en slik selv men forstår meget godt folk som liker Halo og derfor har lyst på en slik. Dette var da ett meget pent eksempel på hva som kan utgis som samleobjekter. De har i hvert fall lagt litt arbeid i den hjelmen. Noen har ett gammelt maleri i stua og noen har millenium falcon i stua. Hvem er vi til å bestemme hva som er rett og galt her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå