Nargon Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei. Hvordan monterer man Neonlys i kabinett hvor kopler man på Strøm og sånt? Har kabinettet Gigabyte 3D Aurora 570 Silver Hvil ha det fast montert og blått lys noen forslag på gode Neonlys UV ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 på neon-rør er det en 12-volts standard plugg som du sikkert har massevis av ledig! Du kan sjekke på Komplett Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Jeg har erfart at Blåe neon lys eller ting som lyser blått inne i kassa ikke virker så bra med UV-lys Endret 20. mai 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har erfart at Blåe neon lys eller ting som lyser blått inne i kassa ikke virker så bra med UV-lys 8653781[/snapback] Det funker vell bra det ? Så lenge du ikke har så alt får mange forskjellige uv ting som lyse diverse farger f.eks. Noen kabelstrømper som er gule, grønne og rød. slik at du forholder deg til en farge Så tror jeg vertfall ikke det har så mye å si om du blander blåe lys med UV. ( Hadde vertfall ikke noe å si oss meg ble tøft ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå