2rst1 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei. Eg driver å speler opp en mage. Den er level 12 no, og skal oppover. Eg lurer på om nokon veit om ein bra leveling build. Har tenkt å gå frost fordi det bruker mindre mana og eg hater å sette meg ned å drikke etter kvar combat. Nokon som kan fortelle meg kva eg bør sette på med dei første talentpointsa? Eg har penger til å respecce seinare, så eg trenger ikkje å begynne å bygge opp noko som berre er bra til høglevel no, då kan eg heller respecce når eg blir høgre level. Kva bør eg begynne å sette på i en Frost/Arcane build? Improved Arcane Missiles? Improved Frostbolt? Elemental Precision? Takk for svar Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Jeg har og startet med å lvle en mage nå, jeg går fire. Sant nok at frost er mer mana effektivt, men skaden reduseres også en del. Det er ikke irriterende ofte jeg må drikke, helt i begynnelsen på lvlene 10 - 16 merka jeg godt at jeg måtte drikke en del, men når du nermer deg 20 bør det være bedre. synes også fire er veldig morsomt å lvle med Endret 19. mai 2007 av Kandalf Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Her har du noe å starte med i Frost. Rekkefølgen der du kan velge det er ikke så farlig. Men jeg foretrekker å få DPS før Utility Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg brukte mer mana til å drepe solo mobs når jeg var frost enn fire, man trenger jo bare et par spells med fire så er mobene døde alt. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Noe bedre svar enn det her er det vanskelig og gi. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...173227419&sid=1 Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Improved Frostbolt er allefall første prioritet. Tier 2 frost talents for mage har også veldig mye bra, du kan jo starte med Frostbite, så Ice Shards når du har maxet Shatter, som krever 2 points i imp. Frost Nova. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå