AdaRma Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei! Kan noen hjelpe meg! Jeg har tenkt å kjøpe et nytt grafikkort, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB Deluxe AGP, DVI, Tv-Out/-In, 3D Glasses, Retail høres ut som et bra kort med mye forskjellige ting, og en bra grafikk brikke. Jeg har tenkt å bruke 3000 kr på grafikkortet, og vil ha mest mulg for pengene. Hva burde jeg velge? (jeg har hovedkort med støtte for agp4x, hva er egntlig forskjelle på det og 8x?) Takker for svar Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei! Kan noen hjelpe meg! Jeg har tenkt å kjøpe et nytt grafikkort, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB Deluxe AGP, DVI, Tv-Out/-In, 3D Glasses, Retail høres ut som et bra kort med mye forskjellige ting, og en bra grafikk brikke. Jeg har tenkt å bruke 3000 kr på grafikkortet, og vil ha mest mulg for pengene. Hva burde jeg velge? (jeg har hovedkort med støtte for agp4x, hva er egntlig forskjelle på det og 8x?) Takker for svar Når du har 3000 kr og vil kjøpe et skjermkort nå, så vil jeg anbefale Ati Radeon 9700 Pro. Forskjellen mellom 4x og 8x er minimal. Det skal være en ytelse forskjell, men den er ikke så stor. Så det er ikke et "must" å benytte seg av 8x, ennå ihvertfall Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Helt enig. Radeon 9700 for alle penga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå