thamule Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei, skal ha dekk til 850'n min i sizen 215.45.17. På grunn av en del kjøring på smale svingete veier er eg avhengig av å kunne stoppe ganske kjapt uavhengig av om det er tørr eller våt asfalt. Eg har en aktiv kjørestil når eg kjører aleine og trenger derfor dekk med sportslige egenskaper, men samtidig prøver eg å kjøre så komfortabelt som mulig når eg har folk med meg, noke som er ganske ofte. Dekkene må derfor vere komfortable og støy er alltid greit om det er lite av. Det er også greit viss dekkene varer en stund Eg vil altså ha et dekk som er best på alt. Eksister det? Eg er villig til å legge litt penger på bordet for å få det. Har et par forslag her som kanskje duger? Michelin Pilot Exalto Goodyear Eagle F1 Asymmetric Goodyear Eagle F1 gs d3 Continental ContiSportContact 3 Continental ContiPremiumContact 2 Håper på råd, tips og ikkje minst erfaringer. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 ContiSportContact 3 er noe jeg kan annbefale i hvert fall Knallgode dekk vi får gode tilbakemeldinger på.. Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 har selv forbruk på disse conti sport dekka. tålig greie de vil jeg si, men var ikke ikke så lenge.. eller, ikke bak:p hehe men med dekk får du somregel det du betaler for. har vært med på at en kompis kjøpte felg pakke fra sharif, med toyo proxes dekk(husker ikke modell) men hvertfall som skal være et riiimelig bra dekk. så fikk ahn noe kumo greier heller, noe billig greier. men de var overaskende gode! Lenke til kommentar
thamule Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 fikk et greit tilbud på kleber hydraxer. Så eg tok dei det ble litt kostnader på bilen i forbindelse med service, så dekk ble nedprioritert i denne om gang. Noen som vet om det er brukbare dekk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kanskje du kan fortelle oss det når du har fått testet litt? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 det kan eg, men får ikkje testet noke før onsdag. bilen har en utslitt drivakselmansjett. Og når eg da har nye felger så venter eg med å montere til den er byttet. Det blir sånt griseri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå