KKake Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Du vet du er bergenser når du bor i Norges flotteste by. (nei, jeg er ikke bergenser, men østlending) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Du vet du er bergenser på villspor når du bor i Norges flotteste by. 8657637[/snapback] Fikset en vesentlig del av poenget ditt. Du vet du er bergenser når du ikke er grønn genser. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Du vet du er bergenser når du karakteriserer dette som frisk bris og grillvær: Endret 20. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Når du lager en slik tråd 8656516[/snapback] Er så sunnsykt lei av slike poster som det hvis du var moderator for en dag? jeg ville stengt denne tråden Hva er den morsomste tråden på forumet? denne du vet du er berenser når.. når du lager en slik tråd Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Du vet du er bæærrrgææænsææærrrrrr når du synes dette var en korrekt måte å skrive bæærrrgææænsææærrrrrrrr på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Du vet du er bæærrrgææænsææærrrrrr når du synes dette var en korrekt måte å skrive bæærrrgææænsææærrrrrrrr på. 8659240[/snapback] Det er vel nærmest en garanti på at man ikke er fra Bergen, vel? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Mye "dissing" her inne.. Laget denne tråden så jeg kunne får høre om folk kunne komme på med noe morsomt.. Sånn at folk kunne kanskje få seg et lite smil når de leste denne, men noen folk er mest opptatt av å leke moderator... Venligst LEAVE dere... " Ånei.. dette er en kjempedårlig tråd.. Jeg er ikke moderator eller noe sånt men jeg ville stengt denne selv om jeg ikke vinner noe på det annet enn litt creds hos brukermoderatorene :|".. Eller NEI! Så folk som kommer her for å fortelle hvor dårlig denne er og bla bla bla.. Gå vekk! Endret 22. mai 2007 av suppesaft Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Du vet du er bergenser når du karakteriserer dette som frisk bris og grillvær: 8659072[/snapback] Denne var faktisk den beste jeg har sett.. Fram med engangsgrillen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg kom på en meget vesentlig en i dag: Du vet du er bergenser når du bare ser til den ene siden før du krysser veien. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg kom på en meget vesentlig en i dag:Du vet du er bergenser når du bare ser til den ene siden før du krysser veien. 8915187[/snapback] skjønte den ikke Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Du vet du er bergenser når folk ikke kan fordra deg. Og i tillegg snakker Norges styggeste dialekt. EDIT: Min personlige melding Endret 21. juni 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg kom på en meget vesentlig en i dag:Du vet du er bergenser når du bare ser til den ene siden før du krysser veien. 8915187[/snapback] skjønte den ikke 8915400[/snapback] Du må nesten være bergenser, eller i hvert fall ha bodd her en stund, for å skjønne den. Poenget er, at i hvert fall i sentrum, er nesten alle gatene enveiskjørte. Dermed er det sjelden noen vits i å se seg for til begge sider før man går over, og ofte venter man ikke på grønn mann heller. Dette er en lei uvane å ta med seg hjem på bøgda, hvor folk kommer med full fart i fra begge retninger i rånebilene sine. Endret 22. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 når du skarrer på r ene 8650303[/snapback] Er fra Stavanger, skarrer som faen. Bergensere er neandertalere. 8650489[/snapback] Saklig. Jeg vet ikke hva som er dummest, at du kommer med "saklige" ting som at de er neanderthalere? Eller at du har bilde av en sjimpanse i avataren din! Ellers så syns jeg det var veldig mye bra her! Ps. Bare for å være litt grei med even, så kan jo alle google etter bilder på "pan troglodyte" for å se litt av slekten og arven hans :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du vet du er bergenser når folk ikke kan fordra deg. Og i tillegg snakker Norges styggeste dialekt. EDIT: Min personlige melding 8915419[/snapback] Jeg tenker resten av landet er stolt av å ha deg som representant. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ikke klarer å si "r" *ler seg skakk* Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg skjønner ikke at bergenser føler seg truffet av dette. Jeg er trønder, ja nettopp, men jeg bruker ikke skinnvest, snus, jeg har ikke bart, kjører ikke toyota og spiser ikke sodd og drikker karsk hver dag. Men likevel synes jeg de stereotype vitsene er rasende festelig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg skjønner ikke at bergenser føler seg truffet av dette. Jeg er trønder, ja nettopp, men jeg bruker ikke skinnvest, snus, jeg har ikke bart, kjører ikke toyota og spiser ikke sodd og drikker karsk hver dag. Men likevel synes jeg de stereotype vitsene er rasende festelig. 8919419[/snapback] Agreed, jeg er sunnmøring og synst det er forferdelig gøy når folk gjør narr av gjerrigheten vår og Ivar Aasen Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 mange "saklige" og "morsomme" innlegg her må jeg si. Også er det jo heldigvis mange som er ute etter -Jungeldyret sin personlige mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå