Gå til innhold

Du vet du er bergenser når..

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du lager en slik tråd

8656516[/snapback]

Er så sunnsykt lei av slike poster som det :mad:

hvis du var moderator for en dag?

jeg ville stengt denne tråden

Hva er den morsomste tråden på forumet?

denne

du vet du er berenser når..

når du lager en slik tråd

Lenke til kommentar

Mye "dissing" her inne.. Laget denne tråden så jeg kunne får høre om folk kunne komme på med noe morsomt.. Sånn at folk kunne kanskje få seg et lite smil når de leste denne, men noen folk er mest opptatt av å leke moderator... Venligst LEAVE dere...

" Ånei.. dette er en kjempedårlig tråd.. Jeg er ikke moderator eller noe sånt men jeg ville stengt denne selv om jeg ikke vinner noe på det annet enn litt creds hos brukermoderatorene :|".. Eller NEI!

Så folk som kommer her for å fortelle hvor dårlig denne er og bla bla bla.. Gå vekk!

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Jeg kom på en meget vesentlig en i dag:

Du vet du er bergenser når du bare ser til den ene siden før du krysser veien.

8915187[/snapback]

skjønte den ikke :ermm:

8915400[/snapback]

Du må nesten være bergenser, eller i hvert fall ha bodd her en stund, for å skjønne den. Poenget er, at i hvert fall i sentrum, er nesten alle gatene enveiskjørte. Dermed er det sjelden noen vits i å se seg for til begge sider før man går over, og ofte venter man ikke på grønn mann heller. Dette er en lei uvane å ta med seg hjem på bøgda, hvor folk kommer med full fart i fra begge retninger i rånebilene sine.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
når du skarrer på r ene

8650303[/snapback]

Er fra Stavanger, skarrer som faen. Bergensere er neandertalere.

8650489[/snapback]

Saklig. Jeg vet ikke hva som er dummest, at du kommer med "saklige" ting som at de er neanderthalere? Eller at du har bilde av en sjimpanse i avataren din! :p

Ellers så syns jeg det var veldig mye bra her! :thumbup:

Ps. Bare for å være litt grei med even, så kan jo alle google etter bilder på "pan troglodyte" for å se litt av slekten og arven hans :!:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at bergenser føler seg truffet av dette. Jeg er trønder, ja nettopp, men jeg bruker ikke skinnvest, snus, jeg har ikke bart, kjører ikke toyota og spiser ikke sodd og drikker karsk hver dag. Men likevel synes jeg de stereotype vitsene er rasende festelig. :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at bergenser føler seg truffet av dette. Jeg er trønder, ja nettopp, men jeg bruker ikke skinnvest, snus, jeg har ikke bart, kjører ikke toyota og spiser ikke sodd og drikker karsk hver dag. Men likevel synes jeg de stereotype vitsene er rasende festelig. :)

8919419[/snapback]

Agreed, jeg er sunnmøring og synst det er forferdelig gøy når folk gjør narr av gjerrigheten vår og Ivar Aasen :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...