magnus85 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Etter dvd brenneren sviktet måtte jeg fjerne denne og etter det fikk jeg ikke keybordet til og virke, verken i bios eller windows. Prøver finne manual for pcn slik at jeg kan sjekke om kontaktene og alt stemmer, men finner ikke dette, noen som vet hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
candymann Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Men du, Asusen har jo 2 års garanti (global warranty 24 months) og sikkert 5 års reklamasjonstid så hvorfor tar du ikke kontakt med Asus/ butikken hvor du kjøpte den? Den er vel ikke så gammel ennå?? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Men du, Asusen har jo 2 års garanti (global warranty 24 months) og sikkert 5 års reklamasjonstid så hvorfor tar du ikke kontakt med Asus/ butikken hvor du kjøpte den?Den er vel ikke så gammel ennå?? 8650364[/snapback] Tenkte dette var en grei ting og få rettet opp i selv uten og sende den inn, men den gang ei, ingen som vet om noen manual? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Men du, Asusen har jo 2 års garanti (global warranty 24 months) og sikkert 5 års reklamasjonstid så hvorfor tar du ikke kontakt med Asus/ butikken hvor du kjøpte den?Den er vel ikke så gammel ennå?? 8650364[/snapback] Tenkte dette var en grei ting og få rettet opp i selv uten og sende den inn, men den gang ei, ingen som vet om noen manual? 8650616[/snapback] Asus suport er nok et godt sted å begynne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå