Anders Moen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Driver å lager et slags administrasjonssystem (ikke noe database-greier enda), og sånn helt plutselig så viste ikke sida seg riktig. Den ble rett og slett fucka opp :s www.andersmoen.com/admin/ - der ligger sida, og det er bare å skrive et random brukernavn og et random passord. Den setter en session på det brukernavnet. Har ikke noe login script enda. Gidder noen å se i kildekoden der da, og se om det er noe jeg har gjort feil? Stilarket ligger her. Eneste linken som funker er vel logg ut Håper noen kan hjelpe Å ja, btw så funker den i IE, men ikke i Opera (regner med at den ikke funker i Fx heller da) Edit: Den fungerte flott når jeg gikk fra pc'n, og når jeg kom tilbake gjorde den ikke det hvis det var nyttig info Edit 2: Nå som jeg leser tråden ser det ut som jeg kan ha skrevet visse ting litt rart... Endret 19. mai 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Validerer den? Er det ikke bare a laste ned FX da? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, den validerer (http://validator.w3.org/check?uri=http://w...admin/index.php) Jeg har Fx, men jeg regner med at den viser enten som IE eller Opera som den (nesten) alltid gjør.. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 For det første så har en veldig rotete css kode... Når du bruker a:hover, så trenger du ikke skrive hele a en gang til. Da bare skrivere du det som skal skje når du tar hover. f.eks bare en annen bakgrunnsfarge og tekstfarge. Det samme med a:active Problemet ditt rekker jeg ikke se på nå.. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 fungerte flott da du gikk fra pc'n, men ikke da du kom tilbake?? Forstod ikke den jeg.. Men du kan jo tømme cache om du mistenker dine browsere viser feil.. I toppen av css-arket legger jeg alltid inn *{ margin:0; padding:0; } for å luke ut ulikheter i standardinstillingene til browserne Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Ja, jeg vet kildekoden min er litt uryddig hehe. Men dere; det går ikke an å være dummere enn meg. Begynte å kode det på nytt (heldigvis tok jeg ikke bort det gamle), og da fant jeg ut når jeg prøvde å bruke et bakgrunnsbilde som lå i den gamle mappa at det bildet ikke lå der. Hadde klart å slette bildet hehe Så nå funker det fint igjen - fjoo Men takk for hjelpa uansett Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bruker du bilde som bakgrunn? den er jo bare hvit.. Hvorfor ikke #fff ? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har en wrapper rundt med hvit bakgrunn, men den vil ikke fungere riktig i Opera da...det er derfor jeg har lagt på det bildet Men ja, jeg vet jeg kan søke på faux columns eller hva det nå enn het, og jeg har fått det til før og kunne fint ha klart det der og, men jeg valgte det så enkelt som å bruke et bilde some bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå