HarBer Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 kva er forskjelen på når det er digitalt signert og når det ikkje er digitalt signert. eg spør fordi. eg har eit nettverksproblom. har nettopp om installert pc'n min til win2000 men den drivaren som var til win 2000 vil ikkje virke. og eg har søkt over heile nette men alle drivara som eg får er den samme som den eg har. har til og med fått med ein drivar frå dei som selde den til meg og den er det same. håper på nokre seriøse som kan hjelpe meg for eg vil gjerne ha den i sving att Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Digitalt signert vil si at Microsoft har godkjent driveren. De har testa den og funnet ut at den ikke vil skape noen problemer med Windows. Det går ann å bruke en driver som ikke er dig. signert. Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hva heter nettverks kortet ditt som trenger driver? :-? Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Planet ENW-9502/04 Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kva er forskjelen på når det er digitalt signert og når det .eg spør fordi. [klippe] eg har eit nettverksproblom. har nettopp om installert pc'n min til win2000 men den drivaren som var til win 2000 vil ikkje virke. [sakse] Hvis jeg har forstått deg rett så har du fått tak i riktig driver men får ikke lagt den inn? Hvis det er tilfelle, velg "System" i kontrollpanelet. Videre velger du: "Hardware" -> "Driver Signing". Her kan du endre valget fra Block til enten Warn el. Ignore. Prøv så å legge inn driveren på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå