Footy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Noen som vet hva artist/sang heter på disse introene eller hvor jeg kan få tak i de? Andre Intro Fjerde Intro Jeg digger de... totalt... Spesielt første og siste Og for de som ikke har sett Gundam SEED.... Anbefales... Faen heller, mister man tittelen som mann om man innrømmer man ble fuktig i øyekroken under visse scener i den serien? Endret 19. mai 2007 av Footy Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Sang1 T.M. Revolution - Invoke Sang2 Vivian or Kazuma - Moment Sang3 Nami Tamaki - Believe Sang4 Nami Tamaki - Realize Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 oj takk. Hvordan fant du ut det ? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg visste det fra før av... du er ikke den eneste som er fan av gundam seed.. Hvis det er noen andre OP\ED's du lurer på hvem som synger så finner man ofte den informasjonen på ANN.com .. f.eks Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Hehe. Fant de av Nami Tamaki helt greit, sliter med de 2 andre.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 hehe, prøver meg på en ny en. Sitter her å ser DESTINY igjen... Episode 23.. Sangen som blir spilt i fighten den Heine dør... avn? hehe. Regner med det er T.M. Revolution , men vet ikke hva sangen heter... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det stemmer bra det, det er T.M. Revolution - Meteor Forøverig er det også T.M. Revolution som har stemmen til Heine, så det passer vel bra at han synger en sang når karakteren hans dør. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Ikke dumt.. Forstod at noe kom til å skje med han, siden han ble kasta inn i det så fort, og at Athuran så opp til han så mye etter så kort tid... Litt vanskelig å forklare det.. Neste episode ser jeg i dag.. Endret 31. mai 2007 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Sang1T.M. Revolution - Invoke Sang2 Vivian or Kazuma - Moment Sang3 Nami Tamaki - Believe Sang4 Nami Tamaki - Realize 8651316[/snapback] Lett i evigheter... Funnet alle glett bortsett fra "Vivian or Kazuma - Moment" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå