Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

1996 Ford E350

Anbefalte innlegg

Ok, noe av det samme som måtte gjøres på vår bil det :)

Du måtte bytte bladfjører? Ikke dempere?

Biltilsynet skal ikke ha stort siden bilen er 10 år gammel. Faktisk bare 430 ,- for at du må ha time der så de får godkjent byttet.

8705088[/snapback]

han sa iallefall ingen ting om demperar, men eg måtte ha nye komplette fjører bak. reknar med det er bladfjører sidan det er det som står der frå før.

men sidan det blir såpass dyrt blir planen om nedklassing utsett. økonomien tillet ikkje slike utlegg :no:

framdrifta går som sagt litt seint. har vore vekke denne helga og skal vekk dei neste helgene, og vekedagane går vekk til jobb og ei spesiell, så då blir det gjort fint lite... men skal til bergen på biltema og handle litt utstyr på lørdag. har et håp om at eg får gjort litt om ikkje altfor lenge...... interiøret er no nesten ute. står kun att nokre boltar i golvet som må løysast med makt og det som verre er for at teppet skal gå ut. deretter blir det sandblåsing, glasfiber og lakkering.

ventar på et lass med isolasjon som skal brukast i alle veggar og golv for å få bilen resonans og vibrasjonsfri, i tillegg til støydemping og temperaturisolering. har nok en god jobb for meg der, men reknar med det skal gå bra.

skal prøve å ta bilder ette kvert som det sakte går framover :)

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han sa iallefall ingen ting om demperar, men eg måtte ha nye komplette fjører bak. reknar med det er bladfjører sidan det er det som står der frå før.

men sidan det blir såpass dyrt blir planen om nedklassing utsett. økonomien tillet ikkje slike utlegg

Ok, kan hende du må erstatte eller ta ut blader ja

Det sitter bladfjører i hjulbuen, og dempere under bilen :)

Blir fort dyrt ja! Men du kan vel like så godt vente med dette, siden det er et langtidsprosjekt?

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

ja det kan eg. men eg tenkte at aller først skulle bilen settast i kjørbar stand slik at eg kan kjøre den "lovlig" med prøveskilt (den harde typen) innimellom.

eg får undersøke litt meir først. intensivkurs på C1E skal ikkje vere så altfor dyrt...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

alt av interiør er no ute. det meste er ubrukelig så eg må nok lage alt nytt..... det er ein del arbeid med rust og holbehandling i golvet som må gjerast, deretter skal golv, veggar, dører, tak og motorkasse dempast mot veistøy, motorlyd (merk: ikkje støy :p) og eller ulydar her og der, og temperaturisolerast. forslag til korleis eg kan gjere dette tar eg imot med åpne armar :) innerblekk i dører og veggar skal eg kle med astrofoil 8mm (bobleplast med aluminiumsfolie på eine sida), var iallefall planen.

forslag til korleis interiøret skal utførast tar eg og imot, men det skal ikkje vere countrytreffharry :nei:

skal prøve å huske å ta bilder i mårra og legge dei ut her ut på kvelden

Lenke til kommentar

tosk christian.. jo d va nok d....

var en til som bydde, veit ikkje kor mykje, men det var nok BETYDELIG meir, men han hadde så mange forbehold om alt mulig så det var ikkje aktuelt

edit: glømte foresten å ta bilder idag... får prøve å få til etkvert til helga, no er eg ikkje heime

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

det var dessa bilda..... her kjem dei :)

slik ser ein ford van ut inni bortimot uten interiør...

post-42328-1185270654_thumb.jpg

golvet bakover

post-42328-1185270855_thumb.jpg

taket (glasfibertopp)

post-42328-1185270686_thumb.jpg

golvet framover + dash

post-42328-1185270702_thumb.jpg

inni motorkassen

post-42328-1185270722_thumb.jpg

turbo! :D

post-42328-1185270737_thumb.jpg

det orginale taket er skåre vekk og det er sett en glasfibertopp rett nedpå, godt amerikansk håndverk! :D

Lenke til kommentar

tar foresten imot forslag til interiør sidan alt må lagast nytt. har to grønne kapteinstolar og ein grønn sofa som bør passe ilag med resten av interiøret. kan ta bilde av dei idag og legge ut i kveld.

eg har fri og den lille søte jenta som har hefta meg i det siste er på ferie, så no har eg god tid til forskjellig rart :)

Lenke til kommentar

her skal det isolerast ja.. asfalt i golv, hjulbuer, dører og iallefall litt oppetter veggane. deretter astrofoil 8mm på alt.

er iallefall planen.......

skal legge ut bilder av innredninga seinare i kveld.

edit: skal selfølgelig ha asfalt i motorkassen og. sjøl om det er god lyd av motoren blir den slitsom i lengda når det er så høgt....

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar

her er litt bilder av innredning som eg har tenkt å bruke slik som det er.

post-42328-1185308198_thumb.jpg

baksete. 4seter sofa med magebelte. skulle egentlig fått tak i enten kapteinstolar eller sofa med trepunktsbelter, men veit ikkje kor godt det er å få til uten ubegrensa tilgang til peng....

post-42328-1185308314_thumb.jpg

framsete. desse er jææævlig gode å sitte i og sjøl om bilen har gått 240 000km er seta like gode, bortsett frå armlena, men dei er mindre problem å reparere.

post-42328-1185308378_thumb.jpg

ramme til siderutene bak. dørene bak har lignande, men mindre rammer. hadde plan om å bruke dei opp atte, men då må dei i tilfelle lakkerast i ein passande farge til resten av interiøret.

post-42328-1185308469_thumb.jpg

lister og diverse er laga i tre. om stilen tillet det skal eg bruke dei. alt treverk må då pussast godt og lakkerast opp att for å få lik farge på alt.

post-42328-1185308547_thumb.jpg

gardiner til alle rutene bak. dei kan med fordel brukast opp att om dei vil passe til resten. ellers er no det ei mindre sak å lage nye. alle er gode som nye. må vaskast vel og merke, men ellers bra.

post-42328-1185308636_thumb.jpg

slik ser motorkassen ut. den har litt skruehol og diverske skadar som må rettast om eg skal bruke den. samme med dashbordet.

post-42328-1185308711_thumb.jpg

innvendige stigtrinn. litt diverse skade, men eg trur det skal gå an å bruke dei med litt lettare modifisering.

takkar på forhånd for forslag til interiør :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...