Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

1996 Ford E350

Anbefalte innlegg

Ford Econoline 350 Customline

Motor: 7,3l (444cu.in) PowerStroke Diesel (V8 turbodiesel)

Km. stand: ~242 000km

Det er en tidlegare målebil frå Statens Vegvesen som vart auksjonert vekk for ein slikk og ingenting for bortimot 2 år sidan.

Det som er gjort av vegvesenet:

-Forsterka dynamo (ikkje sikker på størrelsen....)

-mange ekle hol i dashbord og karosseri

-diverse småbulkar her og der

-herpa grill etter montering av ekstralys

-montert tverrbjelke med hengerfeste og store gode ryggelys

-diverse andre ting eg ikkje kjem på i farta...

-ødelagt store delar av interiøret, veggar og tak som er laga av huntonitplater går ikkje veldig godt ihop med vatn.......

Det som er gjort:

-rydda opp i ledningskaoset etter vegvesenet har vore der (eg veit ikkje kor mange kilometer med ledning eg har fjerna, men det var en solid haug på golvet)

-nye batteri, 2x Exxide Maxxima, og ny hovedstrøm i motorrommet

-tetta hol i glasfibertoppen etter utstyret dei har hatt der

-skifta ATF og filter på gearkassen (Pennzoil Dexron 3/Mercon). den var litt ujamn før ja, vart omtrent som ny etter bytte. ikkje rart med tanke på all driten som var inni filteret og bunnpanna.

-knust ei rute

-skifta gløderele

-skifta innslag til startmotor

-tatt ut omtrent alt av interiør

-lagt opp ledningar til lydanlegg seinare

Det som skal gjerast (I wish.... :p ):

-golvet er fult av ekle hol som må reparerast, sandblåse rust, tette og lakkere

-den ødlagte ruta må skiftast (obviously)

-alle veggar, golv og tak skal dempast mot støy og vibrasjonar

-nye veggar og tak, nytt golvteppe

-dashbordet må enten byttast eller reparerast, i siste tilfelle enten trekkast med stoff/vinyl eller sparklast og lakkerast

-legge opp en del nye ledningsføringar til lys o.l.

-diverse nye delar til eksteriøret. ny grill, nye lys, reparasjon/skifte av støtfangerar og stigtrinn (som og er herpa)

-oppretting av bulkar

-fjerning av statens vegvesen-merker

-etter kvert litt lakkering sidan lakken ikkje er veldig fin (fargen er grei nok, men det er en del striper og veldig matt falma lakk)

-230V elsystem

-skifte diverse i hjulstillinga framme

-klasse bilen ned til klasse B slik at eg kan kjøre den med førerkortet mitt

kjem ikkje på meir i farta, men får prøve å oppdatere etter kvert......

eg kan omtrent ingen ting om dette, men det vi ikkje kan det kan vi lære!

framdrifta er heller laber då det er altfor mange andre ting som tar alfor mykje tid, jobb og giddaløyse for eksempel :D

om det er kreative sjeler her som har tips og idear tar eg imot med glede :)

viss du kjenner folk som har delar til denne bilen, eller om du har sjøl, kan eg vere interessert i å kjøpe, send en PM så tar vi det der :)

skal prøve å ta bilder etter kvert som ting skjer

og til slutt, et dårleg bilde tatt med mobiltelefon, for et lite inntrykk av bilen...

post-42328-1179603549_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjølsagt, men først skal den settast i brukbar stand, og så får lydanlegge byggast etter kvert som eg har råd til det :)

all kabling skal vere klart slik at det berre er å sette i høgtalerar og forsterkerar når den tid kjem

Lenke til kommentar

Dette er vannvittig tøft! Du må ikke finne på å forandre den utvendig! ;) Du kan ta drepen på mange rånere med denne! Parker midt i gata, så er det ingen som tør å dra på en gang.

Har du forresten lov til å kjøre rundt i en bil det står "Statens vegvesen" på? evt kan du skrive "satans vegvesen" ETTER at du har fått godkjent den der selvsagt :ph34r:

Endret av mads182
Lenke til kommentar

eg kjøpte bilen som den er. om eg har lov eller ikkje ser ikkje eg på som et problem. bilen er avskilta og vil vere det til eg har råd å betale 10 000 til i året for forsikring og årsavgift (i tillegg til dei nesten 20 000 det kostar for mercen).

eg er lærling så pengar er det ikkje overflod av.....

edit: dei hadde foresten tatt vekk bilnummer og "Hordaland" på dørene før eg kjøpte den...

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar

kostnader vil bli for det meste materielle kostnader, det meste av arbeid utfører eg sjøl. nedklassing har eg ikkje sjekka, men eg har hørt at det som skal til er å ta vekk ett fjørblad på kver side bak og så er resten opp til biltilsynet, etter ford har godkjent det. men eg må undersøke det hos ford forhandleren, er ikkje sikker på kortid eg får gjort det.

Lenke til kommentar

Ok, best å sjekke så man er sikker og ikke får noen økonomiske overraskelser etterhvert :)

Har Ford i førde peiling på amerikansk Ford? Min lokale forhandler sendte meg videre til Ford Hamar for å få vite åssen olje, dieselfilter osv. jeg trengte :p

Mens dempere måtte Ford US på Lillestrøm sjekke ut om, og sende dokumentasjon.

Ellers, kult at noen setter i gang et sånnt prosjekt, litt utenom det vanlige her på forumet. Blir kult å følge!

Lenke til kommentar

ford i førde har ikkje peiling på en shit om us ford :) men dei har vore behjelpelige til å få tak i den informasjon og delar som trengs. går iallefall an å spørre.

skal prøve å stikke innom en tur i mårra så ser vi ka som skjer.

flott at du likar prosjektet :)

men ikkje forvent for mykje, då dette går veldig seint :D

i første omgang skal golvet og varebilveggen reparerast (veivesenet har laga et STORT hol i den :mad: ) deretter skal eg prøve å få klassa ned bilen slik at eg kan kjøre den lovlig på prøveskilt innimellom, så får resten komme etter kvert :)

Lenke til kommentar

snakte med terje pedersen, ford us, idag. han sa det at eg måtte ha dokumentasjon frå dei som kostar 1500kr og eg måtte bytte ut fjørene bak. det kostar ca 3500-4000 per sett + eventuelt arbeid, men reknar med eg får gjort det sjøl. så veit eg ikkje kva biltilsynet vil ha for nedklassinga. dei skal vel ha sin del dei og.. gribbane.. så det blir ingen billig affære å klasse ned bilen. faktisk såpass at eg kan vurdere å ta klasse c1 sertifikat. skadar jo ikkje å ha det uansett...

Lenke til kommentar
Ok, noe av det samme som måtte gjøres på vår bil det :)

Du måtte bytte bladfjører? Ikke dempere?

Biltilsynet skal ikke ha stort siden bilen er 10 år gammel. Faktisk bare 430 ,- for at du må ha time der så de får godkjent byttet.

8705088[/snapback]

De skal ikke ha stort nei, vi registrerte om vår Beauville til "8 personer" :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...