pailukterN Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hei, frem til et par dager siden har min PC fungert ypperlig. Ingen problemer eller noe lignende har jeg hatt med å plugge inn eksterne "devices" til min PC. Jeg kjører Windows XP og har et AMD system med et hovedkort jeg for øyeblikket ikke klarer å huske navnet på (kan komme med denne infoen senere om det trengs). Her er da problemet; Hver gang jeg plugger inn iPOD eller kamera så fryser PC'n seg, enhvert vindu som er åpent slutter å svare på mine handlinger og jeg kan ikke åpne noen nye programmer. Musa kan jeg derimot bruke og "skrivebordet" fungerer som før. Det hele ender med at jeg må restarte pc'n.. Jeg har USB-basert mus og keyboard og de fungerer feilfritt, så problemet kan ikke ikke ligge i USB-portene (har jeg tenkt meg fram til..). Noen som har noe peiling på hvor problemet kan ligge? Mvh han som lukter på pai Endret 19. mai 2007 av pailukterN Lenke til kommentar
Franciscus Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Høres ut som et driverproblem (chipset til hovedkort). Last ned drivere fra hovedkort fabrikant og oppdater maskinen din. Hos DriverAgent kan du sjekke driverstatusen til PC-en din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå