Sheriff_buford Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hei! Er ikke helt sikker på om denne er postet rett, men eg prøver her. Eg kom over en internett side der en kan streame serier og lignende ved å installere DivXWebPlayer. Vil ikke linke til siden, for eg lurer på om dette er lov? Virker for godt til å vere sant. Men ser ut til å fungere heilt ok. Det eg lurer på om dette er lovlig? For en laster jo ikke ned noe, bare streamer. mvh Eirik Endret 19. mai 2007 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hvis rettighetseiern av serien har godtatt at det streames på nettet er det lovelig. Hvis dette skjer bak ryggen til rettighetshaveren så er det nok ikke lovelig. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) korleis stilles norske lover seg til streaming? Vet det ikke er lov å laste ned og dele kopibeskyttet materiale..men her gjør du ikke noen av delene. Endret 19. mai 2007 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg vet at man kan streame Heroes gratis fra sidene deres, men det går ikke fra norge, så evt proxy går kanskje. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Denne siden eg kom over ligner veldig på youtube. Alle kan lage sin profil og laste opp det en vil . Og du finner alle episodene med Heroes, lost og supernatural med mer. Du laster ikke ned, men streamer de som på youtube. Derfor blir det vel de som laster opp seriene som gjør noe ulovlig, og ikke du som ser streamer de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå