Ayabara Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har overdratt en mobil til min mor, og hun klager på at meldingene hennes ikke alltid blir sendt. Meldingene blir bare liggende i utboksen. Jeg har ikke klart å finne noen innstillinger som jeg kan skjønne skal forårsake dette. I tillegg mener hun at meldinger inn til telefonen noen ganger bruker urimelig lang tid på å ankomme (hun og venninnene skriver sms til hverandre og ringer for å høre om de har kommet frem). Har dere noen anelser om hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Du har overdratt mobilen din. til moren din, sier du. Er det en portering vi snakker om, og i så fall, har hun et annet mobilselskap enn deg? Er det sms som ikke blir sendt eller er det snakk om mms? Moren min har også visse problemer med meldinger som ikke blir sendt, men da er det snakk om billedmeldinger. Hun kan motta dem, men ikke sende dem. Antar det må lastes ned innstillinger for mms, men hun er bortreist nå, så jeg får sjekke det etterhvert. Håper det var noen hjelp i dette, kanskje noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det finnes et program man kan laste ned som heter SMS accelrator, jeg vet ikke om denne fungerer på 6288. Kanskje noen andre vet om den passer til telefonen. Lenke til kommentar
Ayabara Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Med overdratt mener jeg vel solgt :-) Jeg hadde netcom, hun har chess, og vi snakker sms. Hun hadde f.eks skrevet samme sms 5 ganger og fant alle 5 i utboksen sin. Mens hun var inne der og kikket reiste plutselig alle 5... Kanskje den akseleratoren er kjekk, men den skal da ikke være nødvendig for å få "normal" ytelse. Jeg hadde aldri samme problem da jeg hadde telefonen. :-/ Lenke til kommentar
avola Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Med overdratt mener jeg vel solgt :-) Jeg hadde netcom, hun har chess, og vi snakker sms. Hun hadde f.eks skrevet samme sms 5 ganger og fant alle 5 i utboksen sin. Mens hun var inne der og kikket reiste plutselig alle 5... Kanskje den akseleratoren er kjekk, men den skal da ikke være nødvendig for å få "normal" ytelse. Jeg hadde aldri samme problem da jeg hadde telefonen. :-/ 8652614[/snapback] skru av 3g og start tlf på nytt:P Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Prøvd å gjenopprette fabrikkinnstillinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå