Naits Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hei! Jeg har tenkt å oppgradere fra Win98SE til WinXP Pro. Og da lurte jeg på en ting. Må jeg registrere meg hos MS når jeg oppgraderer til WinXP Pro? Jeg vet vet at det er nødvendig med Home Edition, men er det nødvendig for Pro? På forhånd takk for hjelpen, Stian aka Naits, or the other way around Lenke til kommentar
JonV Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Ja du må registrere deg online med produktnøkkel Lenke til kommentar
ebe Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 hva skjer om man ikke gjør det? Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Eg har berre lagt inn en key når eg installerte, ikkje noe anna enn det Lenke til kommentar
ebe Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 det gjorde jeg og. ikke noe mer. om man laster ned xp fra nettet, og bruker tilhørende key; er det noen sperre på dette? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Nei nei, det er ingen tvungen registering med Windows XP. Derimot må du skrive inn en aktiveringskey som du får enten online eller via tlf. Denne aktiveringa må du gjøre uansett om du har home eller pro. Registering er noe annet. Du kan selvsagt registere deg også (slik man kan gjøre med alle windows versjoner og de fleste andre program), men det er ikke nødvendig. Du har en god del dager før du må aktivere windows'en din og hvis du ikke gjør det vil windows rett og slett slutte å fungere. AFAIK har du krav på 9 aktiveringsnøkler før du må kjøpe ny lisens dvs at etter 9 store oppgraderinger så må du kjøpe ny lisens. Surt ebe: Det du sikter til er illegalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå