Gå til innhold

BR/HDDVD + Dx10?

Anbefalte innlegg

Når kan ein vente at det vil komme ein bærbar PC med dette på utstyrslista? Har planer om å kjøpe meg ein bærbar før neste skuleår og vil veldig gjerne ha ein mobil brukbar gaming-maskin.

Veit at det finnes maskiner med BR-brenner og nokon med 8600 dx10. Men ingen med begge eller 8800 enda. Forventer at første i denne klassen sikkert blir 17", er helst ute etter 15" :p

er litt kravstor av meg ;)

ps: nokon prisantydning på kva noko slikt vill koste (har 15k).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

15" maskiner med Go8800 vil ikke komme (15" kabinetter har ikke plass til kjøleløsningene til nVidias råeste kort). Er planlagt å komme til 17" (og eventuelt større) maskiner til høsten.

Acer Ferrari 5005 WLHi har HD-DVD spiller. Denne koster (om jeg ikke husker feil) mellom fire og fem tusen mer enn tilsvarende uten HD-DVD-spiller, så om pristaket ditt er 15 lapper kan du egentlig glemme HD DVD-brenner evt. Blu-ray-brenner.

ps. ville forresten gjort noe med emnetittelen her...

Lenke til kommentar

Men 8600/8400 er vel å finne på 15"? Kunne tenke meg dx10 på min neste maskin, meiner fordelene på langt overgår ulempene med litt mindre kraft. Men det er ein anna diskusjon.

Så dei nye formatene er ganske så dyre, forundrer meg ikkje.

Vel, eg får vente til starten på nye skuleåret og heller sjå kva som kjem då, noko større enn 15" er ganske så uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...