Gå til innhold

Furries på forumet? Noen fler enn meg her?

Anbefalte innlegg

Hallais!

Lurer på om det er noen furries på forumet.. :hmm:

Har lurt lenge på om det er non flere norske furries, søkt på mange forum.. Søker derfor også her.

Søker kontakt med furfriends.

Skriv ned location, alder, hvlken furry du er. Skriv også ned om du også ønsker kontakt med furfriends..

Jeg er da altså en grå ulv, med blå øyne.. 16 år i juni

Flere enn meg her?

Endret av RefleXio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne anmode folket om å respektere trådstarters ønske. Er du ikke en likesinnet så trenger du ikke spamme tråden. Jeg lar linken til Wikipedia stå for de som lurer på hva dette er for noe :)

8649557[/snapback]

Takker!

Lenke til kommentar

A newspaper article published in 2006 noted that "despite their wild image from Vanity Fair, MTV and CSI, furry conventions aren't about kinky sex between weirdos gussied up in foxy costumes," but instead about "people talking and drawing animals and comic-book characters in sketchbooks."

-Wikipedia

Lenke til kommentar
Siden det ikke ser ut til at det er noen flere furries her, vil jeg be moderator å låse/fjerne denne tråden så snart som mulig, siden jeg ser folk bare flamer og stiller spørmål som allerede er besvart...

8652200[/snapback]

Det er synd at det ikke går an å diskutere noe, selv om det ikke er mainstream, uten at det skal komme en gjeng med bedrevitere som på død og liv må blande seg inn og spamme en tråd til døde. Ikke at jeg er overasket...

Tråden stenges - jeg er lei av å dele ut advarsler!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...