LarryDik Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg var av de som begynte å se meg litt lei på WW2-spill. CoD 2 var riktignok et høydepunkt, men CoD 3 var en skuffelse. Nå har jeg derimot sett noen trailere av Hours of Victory, og jeg følte en liten glød inne i meg igjen til å bruker nazier som blink. Spesiellt likte jeg brettet som henter inspirasjon fra filmen Ørneredet. Hvis det blir så bra som det ser ut til, så er det mulig dette kanskje blir årets overraskelse i min spillsamling. SD WMV QT HD WMV QT Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jepp,har trua på denne jeg også.Call of Juarez ser også lovende ut.....videoer av begge på youtube.com Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Gleder meg stort til dette ja, hvorfor har det vært så stille rundt dette spillet egentlig? FYI LarryDik, det heter Hour of Victory uten S Hands-On Preview hos Eurogamer: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=75451 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Dette virker utrolig bra! Et utvilsomt kjøp fra min side. Likte det jeg så i filmen, blant annet snikeoppdraget så jo utrolig gøy ut. Grafikken var også helt rå, det er jo viktig i et krigsspill. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Minnet litt som Return to Castle Wolfenstein inni det slottet. Kan bli fett, men vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå