Rune S Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Er Blinx the Time Sweeper noe bra? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg likte det i hvertfall overhodet ikke, verste driten jeg har testa. Men smak og behag Lenke til kommentar
Chester Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg kan på ingen måte anbefale dette spillet... Det må være den største dritten jeg ahr prøvd på Xbox noen sinne.... Frustrerende når man ikke har lov til å gjøre en minste feil, ettersom man bare har 10min på hver stage...... Hvis du leter etter et spill for de litt yngre anbefaler jeg heller Harry Potter Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Er Blinx the Time Sweeper noe bra? http://www.gamer.no/omtaler/blinx_the_time_sweeper/ Vår omtale av spillet Lenke til kommentar
The man! Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 det finnes mange bedre spill. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Vel nå var det mange som ga spillet mye dårlig kritikk her. Men liker du den type spill, da tenker jeg på Crash Bandicoot, Mario, osv. så liker du nok blinx også. Jeg syns det var en morsom vri. Og de 10 minutta som du har på hver bane, er MER en nok tid for å klare de, er ikke før på de aller siste bretta du begynner å merke noe til at du kanskje har litt dårlig tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå