SintBrus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei og god kveld (Alt ettersom når du leser dette) Jeg opplevde her den andre dagen en solnedgang som manglet sidestykke. Så utrolig mye oransje lys har jeg aldri sett før. Og jeg prøvde å ta bilde av det men vet ikke om hvordan det ble. Derfor ber jeg dere om å gi kritikk på bildet mitt og se hva jeg kan gjør anneledes. Husk!! Jeg er en nybegynner og trenger all informasjon om teknikk inn med te-skje! Kameraet er et Samsung L85. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Synes bildet var veldig bra, bare få photoshoppet vekk strømmastene så er det enda bedre Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Synes bildet var veldig bra, bare få photoshoppet vekk strømmastene så er det enda bedre 8649050[/snapback] Jeg likte også bildet veldig godt, men jeg synes strømmastene er med å gjør bildet litt kult egentlig. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Jeg fikk sånn global oppvarming følelse, at den er her og sånn. Jeg synes det var et meget fint bilde. Edit: Leif Endret 20. mai 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg fikk sånn globaloppvarming følelse, at den er her og sånn. Jeg synes det var et meget fint bilde. 8649475[/snapback] Det var akkurat det jeg tenkte når jeg opplevde dette. Har aldri sett en så kraftig solnedgang som dette. Hele himmelen var oransje og skulle nesten tro verden gikk under! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Fikk den samme "globale oppvarming følelsen", men det var et herlig solnedgangbilde! Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Flott bilde, også stemmer jeg for at mastene får bli. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Takk for all ros for bildet! Det er hyggelig at jeg traff så godt! Angående de mastene så får alle lov til å ha sine egne meninger. Men selv mener jeg at de kan være der i og med at de viser hvor flatt det egentlig er i Danmark og de skaper en viss dybde i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå