Tafsen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei, eg skal til marmaris i Tyrkia. Bør eg ta nokon vaksiner på forhånd? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Du bør nok vaksinere deg mot Hepatitt A hvertfall. Anbefaler deg å bestille time hos helsesøster/lege for mer informasjon. Du sier bare hvor du skal så vet de hva du trenger Fant følgende på Vings hjemmesider: Ved reiser utenfor Vest-Europa/Nord-Amerika anbefales vaksine mot Hepatitt A. Dette gjelder blant annet reisemål som Bulgaria, Tyrkia og Egypt. Skal selv til Bulgaria og valgte en kombinasjonsvaksine av Hepatitt A og B. Denne koster meg 500 kr per dose, og jeg må ta tre doser Men heldigvis blir den regnet for å vare livet ut Men plutselig ble sydenturen 1500 kr dyrere Endret 19. mai 2007 av Joddleif Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Kan ikkje huske at eg tok ein einaste vaksine sist eg var tyrkia *tenke* Satser på at eg overlever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå