h00v3r Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hvilket spill synes dere er det beste RPG spillet gjennom tidene Lenke til kommentar
glabba Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Av dem jeg har prøvd må Baldurs Gate 2 være det beste på singleplayer. NWN er best på multiplayer. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg kunne nok svart Kingpin .. en FPS med et touch av rpg. Men det må nok bli et av Fallout spilla.. Eller kanskje Planescape:Torment eller...Baldurs Gate serien Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 progression quest er jo kult diablo synes jeg er veldig gøy, skal snart begynne på ekstrasettet også. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hvis det er noen som har spilt "Legend" for mange år siden, så mener jeg at det er det beste spillet. Ellers må det være Diablo og Baldurs Gate serien. Men det skal nevnes at jeg ikke har satt meg inn i Anarchy Online, Never Winter Nights, Morrowind, Dungeon Siege (noe som jeg har veldig lyst til å teste), Fallout serien eller harglemtdetut 2 (skal være noe lignende Anarchy Online, bare bedre ) Det var vel det jeg hadde å si... 8) Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg klarer ikke å velge mellom disse: Fallout Fallout 2 Chrono Trigger (SuperNes) Link's Awakening DX (GBA) <- Hvis du kan kalle det ett RPG. Men det er jo nesten ett adventure/action spill. + en del puzzle. Ekstremt bra stemning i Fallout spilla, får frysninger nedover ryggen bare over å tenke på det. Har gjennomført alle spille minus Fallout 2. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du bør prøve Fallout 2... Det er like bra, om ikke bedre enn originalen Du finner det nok i de gode butikkene, som Spiderman, for en billig penge.. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Final Fantasy 3 til snes er det BESTE rpg`et ever! spiller det fortsatt! Til pc så må det være Deus Ex :o Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Latterlig ingen skikkelig gammle spill her Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Utvilsomt The Elder Scrolls II: Daggerfall. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Uten tvil: Rolemaster! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Morrowind! Helt fantastisk spill. Nummer to må være et av disse: Planescape: Torment, Ancient Domains of Mystery og Deus Ex. Klarer ikke å bestemme meg... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Exile 3 og Planescape: Torment Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvis Diablo 2: LoD er et RPG, så er det det beste, SeFF! Det spillet er barra konge! Spilt det i snart ett år nå, blir aldri lei! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Selv synes jeg Morrwind serien, Dungeon Siege og Diablo2 er di beste Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 2D: Knights of Legend. Genialt og gammelt. 3D: Hodet sier et av Ultima Underworld eller System Shock spillene, eller kanskje til og med Deus Ex, men hjertet skriker: Daggerfall!!!! Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 CandyShot Skrevet: 30 Des 2002 01:43 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Latterlig ingen skikkelig gammle spill her Åjodda. Legend. *henter boks* Det er fra 1992. Har spilt det spiller der utallige dager opp og ned i mente osv. Beste spillet ever 8) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Psst! Knights of Legend.... 1989.... tok hele 5 disketter på commodore 64'en.... Ja... Jeg hadde diskettstasjon.... jeg var HI-TECH! (Den femte disketten virket ikke... så jeg fikk aldri rundspilt det... en av barndommens traumatiske opplevelser) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå