Alastor Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 I disse klagedager, tenkte jeg det passet med en skikkelig skrytetråd for en nettbutikk jeg har blitt virkelig fornøyd med - haugenbok.no De har alltid postet varen samme dag eller dagen etter jeg har bestillt, uansett ordrestørrelse - i tillegg har de svart raskt på kundeservice, både på mail og på telefon, telefonservicen er tilogmed åpen 24 timer i døgnet! Det fine med haugenbok.no er at de har samme lave priser som resten av de store nettboksjappene, gjerne lavere også - MEN, gratis frakt på alt, uansett størrelse på bestilling er de alene om . Når de i tillegg også tilbyr rentefri betalingsoppdeling, eller å sende faktura sammen med boken til alle kunder, er dette overlegent bra. Men alt dette er ikke grunnen til at jeg lager denne skrytetråden - i dag fikk jeg nemlig et brev, som fortalte med at de hadde sjekket regnskapene sine og funnet ut at jeg hadde betalt inn 300,- for mye til de. Og ba meg oppgi kontonr, så skulle de tilbakeføre . Og DET er fantastisk god service etter min mening - totalt sett en knall butikk! Så om dere kjøper bøker fra nettet, ta en titt på haugenbok.no Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg deler din oppfatning og erfaring Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Flott anbefaling! Har vært på utkikk etter en god nettbokhandel. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, Haugenbok er kjempefine. Man begynner nesten å lure litt; når de kan tilby rentefri nedbetaling, hvorfor kan ikke andre typer butikker det? Er det noe spesielt med bokbransjen som gjør det hele tryggere? Jeg tror ikke det ... Uansett, bestilte Bjørneboes samlede da den var på tilbud. Fikk 6 fakturaer på 200 kroner stykket, noe som muliggjorde hyppigere betaling hvis jeg plutselig satt med mer penger enn jeg trodde. Digg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, Haugenbok er kjempefine. Man begynner nesten å lure litt; når de kan tilby rentefri nedbetaling, hvorfor kan ikke andre typer butikker det? Er det noe spesielt med bokbransjen som gjør det hele tryggere? Jeg tror ikke det ... Uansett, bestilte Bjørneboes samlede da den var på tilbud. Fikk 6 fakturaer på 200 kroner stykket, noe som muliggjorde hyppigere betaling hvis jeg plutselig satt med mer penger enn jeg trodde. Digg. 8649265[/snapback] Det er akkurat det - hovedinntrykket er fleksibilitet ingen annen boksjappe har, og samtidig de lave prisene som alle har. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Må si meg enig i det som sies her. Bare gode erfaringer med de. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg må si meg enig i det som sies her, har bare gode erfaringer etter å ha bestilt flere serier av Margit Sandemo på tilbud der, med rentefri avbetaling og gratis frakt. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Virket som en flott butikk, så eg reiste inn å bestilte meg ein bok. Men i motsetning til hva Alastor har opplevd, så måtte eg betale frakt. Porto og eksp.: kr 29,-Totalt: kr 98,- Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Virket som en flott butikk, så eg reiste inn å bestilte meg ein bok. Men i motsetning til hva Alastor har opplevd, så måtte eg betale frakt. Porto og eksp.: kr 29,-Totalt: kr 98,- 8650394[/snapback] Er du student er det fri porto og frakt. Det vil si: Forsendelser i Norge er porto- og gebyrfrie. Med unntak av ordrer under kr. 198,- som får et portotillegg på kr. 29,-. Endret 19. mai 2007 av CAT0 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Hm, da har de kanskje endra det nå etter jul? Kjedelig..men sånn er det vel noenganger. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Haugenbok er genial. I tillegg til det om e nevnt vil jeg også nevne at de svarer på epost på søndager. Er en grun til at de har vært min bok pusher siden 2001. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Virket som en flott butikk, så eg reiste inn å bestilte meg ein bok. Men i motsetning til hva Alastor har opplevd, så måtte eg betale frakt. Porto og eksp.: kr 29,-Totalt: kr 98,- 8650394[/snapback] Er du student er det fri porto og frakt. Det vil si: Forsendelser i Norge er porto- og gebyrfrie. Med unntak av ordrer under kr. 198,- som får et portotillegg på kr. 29,-. 8650590[/snapback] Dette skjedde vel etter at posten justerte prisene sine. Lenke til kommentar
Labov Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan også glatt underskrive på Haugen Bok som en framifrå nettbokhandel. Handler alle mine norske bøker der. Aldri noe tull. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Takk for tipset! Gode bokhandler med en slik service OG gode priser er det ikke for mange av Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Haugenbok er fantastiske ja. Fikk matteboka mi derfra på bare et par dager. Billig var det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå