Gå til innhold

Skryt til HAUGENBOK.no

Anbefalte innlegg

I disse klagedager, tenkte jeg det passet med en skikkelig skrytetråd for en nettbutikk jeg har blitt virkelig fornøyd med - haugenbok.no

De har alltid postet varen samme dag eller dagen etter jeg har bestillt, uansett ordrestørrelse - i tillegg har de svart raskt på kundeservice, både på mail og på telefon, telefonservicen er tilogmed åpen 24 timer i døgnet!

Det fine med haugenbok.no er at de har samme lave priser som resten av de store nettboksjappene, gjerne lavere også - MEN, gratis frakt på alt, uansett størrelse på bestilling er de alene om :).

Når de i tillegg også tilbyr rentefri betalingsoppdeling, eller å sende faktura sammen med boken til alle kunder, er dette overlegent bra.

Men alt dette er ikke grunnen til at jeg lager denne skrytetråden - i dag fikk jeg nemlig et brev, som fortalte med at de hadde sjekket regnskapene sine og funnet ut at jeg hadde betalt inn 300,- for mye til de. Og ba meg oppgi kontonr, så skulle de tilbakeføre :).

Og DET er fantastisk god service etter min mening - totalt sett en knall butikk!

Så om dere kjøper bøker fra nettet, ta en titt på haugenbok.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Haugenbok er kjempefine. Man begynner nesten å lure litt; når de kan tilby rentefri nedbetaling, hvorfor kan ikke andre typer butikker det? Er det noe spesielt med bokbransjen som gjør det hele tryggere? Jeg tror ikke det ... Uansett, bestilte Bjørneboes samlede da den var på tilbud. Fikk 6 fakturaer på 200 kroner stykket, noe som muliggjorde hyppigere betaling hvis jeg plutselig satt med mer penger enn jeg trodde. Digg.

Lenke til kommentar
Ja, Haugenbok er kjempefine. Man begynner nesten å lure litt; når de kan tilby rentefri nedbetaling, hvorfor kan ikke andre typer butikker det? Er det noe spesielt med bokbransjen som gjør det hele tryggere? Jeg tror ikke det ... Uansett, bestilte Bjørneboes samlede da den var på tilbud. Fikk 6 fakturaer på 200 kroner stykket, noe som muliggjorde hyppigere betaling hvis jeg plutselig satt med mer penger enn jeg trodde. Digg.

8649265[/snapback]

Det er akkurat det - hovedinntrykket er fleksibilitet ingen annen boksjappe har, og samtidig de lave prisene som alle har.

Lenke til kommentar
Virket som en flott butikk, så eg reiste inn å bestilte meg ein bok. Men i motsetning til hva Alastor har opplevd, så måtte eg betale frakt.

Porto og eksp.:  kr 29,-

Totalt:  kr 98,-

8650394[/snapback]

Er du student er det fri porto og frakt. Det vil si:

Forsendelser i Norge er porto- og gebyrfrie. Med unntak av ordrer under kr. 198,- som får et portotillegg på kr. 29,-.

Endret av CAT0
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Virket som en flott butikk, så eg reiste inn å bestilte meg ein bok. Men i motsetning til hva Alastor har opplevd, så måtte eg betale frakt.

Porto og eksp.:  kr 29,-

Totalt:  kr 98,-

8650394[/snapback]

Er du student er det fri porto og frakt. Det vil si:

Forsendelser i Norge er porto- og gebyrfrie. Med unntak av ordrer under kr. 198,- som får et portotillegg på kr. 29,-.

8650590[/snapback]

Dette skjedde vel etter at posten justerte prisene sine.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...