Admar Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei, Eg jobber ein del met Paint Shop Pro og pleier å sende bildene mine til venner og slekt. Eg er medlem i Yahoogrupper kvar medlemmene sender bildene de har laga mellom kvarandre. No kan eg ikkje lenger sende mail med bilde, altså når eg legger inn bilde direkte i mailen, gjennom "sett inn" -> "bilde" -> "finn bilde" osv. Eller, eg kan sende mailen med bilde, men den kommer aldri fram, forsvinner i lause luften. Berre når eg sender bilde som vedlegg går det bra. Men det er ikkje det eg vil. Er det nokon som veit kva som har skjedd? Eg har ikkje forander noko i innstillingane. Dette skjedde bare heilt plutsling over natten. Problemet ligg ikkje i serveren fordi etter å ha installert Thunderbird gjekk det ann å sende bilder fra det. Men eg vil bruke Outlook Express fordi Thunderbird ikkje har støtte for "script's", musikk og scrolende bakgrunn. Takk for raskt svar . Lenke til kommentar
Admar Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Hei, Eg jobber ein del met Paint Shop Pro og pleier å sende bildene mine til venner og slekt. Eg er medlem i Yahoogrupper kvar medlemmene sender bildene de har laga mellom kvarandre. No kan eg ikkje lenger sende mail med bilde, altså når eg legger inn bilde direkte i mailen, gjennom "sett inn" -> "bilde" -> "finn bilde" osv. Eller, eg kan sende mailen med bilde, men den kommer aldri fram, forsvinner i lause luften. Berre når eg sender bilde som vedlegg går det bra. Men det er ikkje det eg vil. Er det nokon som veit kva som har skjedd? Eg har ikkje forander noko i innstillingane. Dette skjedde bare heilt plutsling over natten. Problemet ligg ikkje i serveren fordi etter å ha installert Thunderbird gjekk det ann å sende bilder fra det. Men eg vil bruke Outlook Express fordi Thunderbird ikkje har støtte for "script's", musikk og scrolende bakgrunn. Takk for raskt svar . 8648705[/snapback] Lenke til kommentar
Admar Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Er det ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nei, fordi det ikke er lov å bumpe tråden vis det ikke har gått 24timer mellom hver.. Lenke til kommentar
Admar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Unnskyld... Men er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå