Hilmo Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det nærmer seg sommer og det er på tide å gå til anskaffelse av en dings som jeg kan laste over bildene mine til når jeg er ute på tur/ferie. Jeg tenkte først å gå for en Amitech Travel Disk II, men så kom jeg til å tenke på: Hvorfor ikke bruke litt mer penger å få en som jeg kan se bildene og film på? Etter en liten time på netten kom jeg fram til noen kanditader: Archos 604 Archos 604 WiFi Creative Zen Vision W Har jeg forstått tingene rett, er det slik at jeg må ha en Archos Docking-sak for å få overført bildene med Archos spillerne. Dette blir kanskje litt for tungvindt, men Archos spillerne vikrer fortsatt litt bedre (stappet med teknologi). Mens Creative spilleren er det bare å stappe minnekortet (CF) inn i spilleren, og finito. Har dere noen andre forslag, eller erfaringer med noen av disse spillerne? hilmo Lenke til kommentar
Hilmo Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Ingen som har noen formening eller erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå