Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutt 35år runker ikke, hjelp...

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt en kjærest, men har hatt et forhold på 1,5mnd. Da fikk jeg oppleve mitt første samleie.

Men det jeg lurer på er; hva er det som gjør at jeg ikke får lyst til å runke? Det har liksom ikke tent meg!! Er det normalt? hva kan jeg gjøre for å få lysten til å kose med meg selv?

Jeg får den heller ikke stiv.

Jeg har også lyst til å bli litt mer "vild" i sengen men har en sperre på det. Hva kan det skylde seg.

Håper å få gode svar

Hilsen Dreieren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Har du prøvd å dra til en psykolog? det kan alltids være noe ifra din fortid som gjør at du har en manglende sexlyst, men som du bare har gravd ned i underbevisstheten.

- Hvordan er dine foreldres syn på sex? Hvis de er like konservative (riktig ord mon tro?) som deg kan det være at du har arvet det fra dem.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke ronking hjelper deg så mye i senga.

Erfaring er vel det eneste som kan hjelpe deg.

Du blir f.eks ikke god i å sykle av å stå på ski, men du må trene på å sykle. Og når du kan det går det bare naturlig av seg selv og man lærer seg å stå på 1 hjul osv etterhvert.

Lenke til kommentar
Du blir f.eks ikke god i å sykle av å stå på ski, men du må trene på å sykle. Og når du kan det går det bare naturlig av seg selv og man lærer seg å stå på 1 hjul osv etterhvert.

8649753[/snapback]

Godt sagt ;)

Du er ikke unormal om du ikke ronker, ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...